Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Използвайте 11 практични метода за насърчаване на метаболизма (2 част)

Използвайте 11 практични метода за насърчаване на метаболизма (2 част)

Използвайте 11 практични метода за насърчаване на метаболизма (2 част) - изображение

Ако искате да подобрите здравето си или да насърчите изгарянето на излишни мазнини, първото нещо, на което трябва да обърнете внимание, е вашият метаболизъм. Той има огромно влияние върху това как телесните клетки се захранват с енергия и хранителни вещества. Метаболитната дисфункция обикновено причинява наднормено тегло. Представяме ви списък с няколко добри навика, които да помогнат за ускоряване на метаболизма.

  • Не се отказвайте от въглехидратите.

Не предприемайте диети, които водят до пълното пренебрегване на въглехидратите. За правилното синтезиране на серотонин, вашето тяло има нужда от достатъчно количество въглехидрати. Тяхната липса в организма може да окаже негативно влияние върху мозъчната дейност, а това е стресиращо за тялото. Да, ще отслабнете, но заради загубата на течности, не на мазнини.

  • Не на "джънк фууд".

Ако сте фенове на чипса, сандвичите и сладкишите, трябва да сте наясно с факта, че те забавят метаболизма. Енергията, която получаваме от тялото, продължава близо 3-4 часа. След това то започва да консумира собствената си енергия, изгаряйки мазнините. Постоянното похапване на "джънк фууд" предотвратява изгарянето на мазнините и способства за наддаване на теглото.

  • Използвайте йодирана сол.

В момента морската сол се налага над йодираната, а недостигът на йод може да увреди щитовидната жлеза и по този начин да окаже негативно въздействие върху метаболизма.

  • Консумирайте органична храна.

Неорганичните продукти, направени с различни добавки, животни, хранени с антибиотици и хормони за растеж, растения, отглеждани със синтетични минерални торове и пестициди... Не звучи приятно, нали? Но това е начинът, по който са произведени повечето храни, които ядем. Започнете да се храните разумно.

  • Поддържайте високи нива на желязо.

Недостигът на желязо води до липса на кислород в мускулите, което пречи на здравето. Добавете риба, месо и ябълки в ежедневната диета, за да увеличите нивото на желязо в организма.

  • Избягвайте стреса.

Повечето метаболитни проблеми са свързани с невъзможността да се справим със стреса. Щитовидната жлеза забавя обмяната на веществата, когато сме стресирани, а това води до увеличаване на теглото.

<<< Към първа част

Още по темата:

3.5, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиЛайфстайлДиетиБотаникаХранене при...ТестовеПсихологияЛеченияРецептиАлтернативна медицинаКалкулаториСнимкиНормативни актовеОрганизацииЗаведенияИнтервютаПроизводителиКлинични пътекиМедицински изследванияНовиниСпециалистиИстория