Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Използвайте 15 лесни трика за ранно събуждане

Използвайте 15 лесни трика за ранно събуждане

Използвайте 15 лесни трика за ранно събуждане - изображение

Събуждането рано сутрин невинаги е лесна задача. Поради тази причина ви представяме списък с някои от най-популярните и ефективни трикове, които ще ви превърнат от нощна в дневна птица.

1. Разходете се по време на обедната почивка. Опитайте се да прекарате колкото се може повече време навън. По този начин вие ще може да увеличите шансовете си за подобряване на съня и да улесните сутрешното събуждане.
2. Правете тренировки всеки ден. Особено по време на студените сезони. Според някои изследвания вечерните упражнения могат да бъдат още по-ефективни.
3. Опитайте се да не гледате телевизия след 20:00. Излагането на синя светлина, излъчвана от нашите екрани, потиска производството на мелатонин, известен като хормон на съня.
4. Запалете арома лампа преди лягане. Употребата на успокояващи етерични масла може да помогне да се отпуснете, да заспите по-бързо и да се събудите отпочинали.
5. Насладете се на вкусна закуска. И избягвайте храненето преди лягане. На сутринта ще се събудите гладни, така че мисълта за мечтаните лакомства бързо ще напусне съня ви.
6. Спете, ако ви се спи. Дори да е прекалено рано. Един или няколко допълнителни часа сън ще ви помогнат да се почувствате много по-свежи и изпълнени с енергия.
7. Опитайте се да спите на отворен прозорец. Хората произвеждат големи количества въглероден диоксид през нощта. Затова добрата вентилация може да допринесе много за здравето.
8. Оставете будилника далеч - в ъгъла на спалнята, зад врата или дори в другата стая (толкова далече, колкото може да го чуете). Така вие трябва да станете, за да го изключите.

9. Събудете се с любимата си музика. Забравете за силния и неприятен звук, който ви стряска всяка сутрин - днес вие може да се сдобиете със специален часовник, който стимулира изгрева, придружен от нежна музика.  
10. Раздвижете се веднага след като се събудите. Направете няколко дълбоки вдишвания. Масажирайте ушите и ръцете си, за да подобрите кръвообращението.
11. Определете целите за деня. Ако имате добра причина да се събудите рано и да правите повече неща в свободното си време, тогава станете от леглото и открийте своите цели.
12. Ако навън е още тъмно, трябва да станете и да запалите лампата. По този начин ще забавите производството на мелатонин, който ви кара да се чувствате сънливи. Светлината ще ви помогне да се събудите.
13. Изпийте чаша вода преди закуска. Това е много лесен и ефективен трик. Той не само ще ви помогне да се събудите, но и ще насърчи храносмилателната система и ще ви подготви за закуска.
14. Отворете прозореца и поемете дълбоко въздух. Да, дори ако навън е студено. Това ще ви помогне да се отървете от сънливостта и да подобрите кръвообращението.
15. Не се подавайте на изкушението да заспите. Тренирайте тялото си да си ляга и да се събужда по едно и също време всеки ден.

Снимки: www.brightside.me

Още по темата:

3.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиАлтернативна медицинаЛайфстайлХранене при...СнимкиЛюбопитноПсихологияЛеченияНовиниСпортИсторияБотаникаДиетиМедицински изследвания