Начало Съвети Здраво тяло За жената Отървете се от двойната брадичка с тези 7 лесни упражнения

Отървете се от двойната брадичка с тези 7 лесни упражнения

Отървете се от двойната брадичка с тези 7 лесни упражнения - изображение

Правилното хранене и физическата активност са добри навици, които могат да помогнат на тялото да остане жизнено и младо. Това важи още за лицевите мускули, склонни да загубят част от своята здравина с възрастта. Представяме ви списък с най-добрите упражнения, които могат да ви помогнат да върнете предишната слава на вашето лице.

  • Загрейте мускулите


Точно както при всяка друга тренировка, вие трябва да загреете вашите лицеви мускули. За целта раздвижете долната челюст напред и назад и след това на страни. Всички движения трябва да се извършват бавно и плавно. Повторете упражнението 8-10 пъти.

  • Загребване

Отворете устата си и преобърнете долните си устни върху зъбите. Представете си, че загребвате вода с долната челюст и затворете устата си, докато повдигате главата си. По време на това упражнение трябва да бъдете сигурни, че ъгълчетата на устните ви са напълно отпуснати. Повторете 5-7 пъти.

  • Докоснете носа си

Двойната брадичка се свързва още със слабост на подезичните мускули. Ето защо те също трябва да бъдат подсилени. Изплезете се и се опитайте да докоснете носа си с върха на езика. Дръжте устните си отпуснати. Повторете упражнението 5 пъти.

  • Перфектното овално лице

Ако искате да възвърнете младежкия вид на вашето лице и да повдигнете бузите нагоре, направете следното упражнение: обърнете глава наляво и издърпайте долната челюст напред, напрягайки мускулите на врата. Трябва да почувствате мускулите от лявата част на врата разтегнати. След това обърнете глава надясно и направете същото упражнение. Повторете 5 пъти за всяка страна.

  • "Целувката на жирафа"

Представете си, че трябва да целунете жираф (или някой, който е много висок). Вдигнете глава нагоре и погледнете към тавана. Леко приведете долната челюст напред и съберете устните си така, сякаш ще целувате някого. Ако изпълните упражнението правилно, трябва да усетите силно напрежение в областта на шията. Задръжте позицията от 5 до 8 секунди и освободете. Повторете 5 пъти.

  • Съпротива

За това упражнение трябва да свиете ръцете в юмруци и да ги поставите директно под брадичката. След това започнете да придвижвате долната челюст леко надолу върху юмруците и да напрегнете мускулите, докато преодолявате съпротивата. Силата на натиск трябва да бъде увеличавана постепенно. Когато достигнете максимална устойчивост, задръжте за 3 секунди. След това отпуснете и повторете упражнението още 5-7 пъти.

  • Усмихнете се

Стиснете зъби с отворена уста и се опитайте да разтегнете ъгълчетата на устните, колкото се може повече. След това притиснете език към небцето, като постепенно увеличавате силата на натиск. Ако усетите силно напрежение в мускулите на брадичката, то тогава вие извършвате упражнението правилно. Задръжте това чувство на напрежение в продължение на 5 секунди, след което отпуснете в продължение на 3 секунди. Повторете 5-8 пъти.

  • Подпухнали бузи

Вдишайте дълбоко с уста и напълнете бузите с въздух. След това ги притиснете леко с длани, така че да усетите напрежение в мускулите. Задръжте за 3-5 секунди, издишайте и се отпуснете. Повторете упражнението 5-6 пъти.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.besthealthmag.ca

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съвети