Начало Съвети Околна среда и бит Спорт и свободно време Правете 10 упражнения за крака против плоскостъпие и умора

Правете 10 упражнения за крака против плоскостъпие и умора

Правете 10 упражнения за крака против плоскостъпие и умора - изображение

Освен избора на удобни обувки и поддържането на хигиена, към грижата за краката спадат и редовните физически упражнения. Чрез тях предотвратяваме появата на умора и различни увреждания, например плоскостъпие. Задължително изпълнявайте следните упражненията боси, като може да сте в легнало или седнало положение:

  • свийте пръстите на краката, после ги разтворете като ветрило;
  • допирайте и раздалечавайте едно от друго двете си стъпала;
  • стремете се да обуете чорап само с помощта на другия крак;
  • хващайте различни дребни предмети между пръстите си и с цяло стъпало;
  • опитайте се да пишете с писалка, поставена между палеца и показалеца на крака;
  • легнете по гръб и правете въртеливи движения с краката като при каране на колело;
  • стоейки на един крак, с другия мачкайте хартия или издърпвайте парче плат, затиснато с друг предмет;
  • ходете по прът или въже, което лежи на земята;
  • ходете боси по неравен терен, трева, пясък, чакъл и други релефни повърхности;
  • късайте трева с пръстите си и пренасяйте малки камъчета между тях.

Още по темата:

3.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияАлтернативна медицинаСпортЛюбопитноЗдравни съветиНовиниЛеченияСнимкиЛайфстайлАнкетиТестовеСпециалистиДиетиЗаболявания (МКБ)Производители