Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Избягвайте 10 вида храни, за да постигнете плосък корем

Избягвайте 10 вида храни, за да постигнете плосък корем

Избягвайте 10 вида храни, за да постигнете плосък корем - изображение

Всички ние искаме да имаме плосък корем, но знаете ли, че мазнините в тази област са най-трудни за изгаряне? Вие тренирате, опитвате се да водите здравословен начин на живот, но не откривате видими резултати в огледалото. Упоритата коремна мазнина все още е там и изглежда не планира да ходи никъде. Ако това ви звучи познато, ние искаме да научите повече за храните, които стоят на пътя за постигане на желания перфектен корем.

1. Алкохолни напитки.


Някои алкохолни напитки са богати на калории, но те не са основен фактор тук. Консумацията на алкохол увеличава апетита и обърква част от мозъка, която е отговорна за чувството на ситост. Така че без значение колко сте сити, когато отидете за бутилка бира, обикновено тя бива придружена от лека закуска, не мислите ли?

2. Безалкохолни напитки.


Чуваме това през цялото време, но все още е трудно да се откажем от този навик. Ако наистина искате да се отървете от коремната мазнина, тогава спрете безалкохолните напитки. Дори нискокалоричните напитки забавят метаболизма и стимулират натрупването на мазнини в тялото.

3. Дъвки.


Когато дъвчете дъвка, мозъкът и стомахът ви получават сигнали, които ги подготвят за предстоящо хранене. Освен това дъвката активира свръхпроизводството на стомашна киселина и в резултат на това вие се чувствате гладни.

4. Натрий.


Запомнете, солта и захарта трябва да бъдат ограничени до минимално количество, особено ако страдате от високо кръвно налягане. Освен че са вредни за здравето, храните с високо съдържание на натрий задържат течности в организма, които не ви позволяват да губите коремна мазнина ефективно.

5. Бърза храна.


Не е тайна, че бързата храна (fast food) съдържа твърде много калории, които могат да доведат до различни здравословни проблеми. Ако това не е достатъчно убедително, за да се откажете от нея, просто запомнете, че тя със сигурност е отговорна за натрупване на мазнини в областта на корема.

6. Майонеза.


Ако сте привърженик на майонезата, тогава трябва да знаете, че тя съдържа най-малко 80% мазнини. Най-добрият начин да се откажете от тази храна е да я замените със зеленчукови или доматени пюрета.

7. Пържени картофи.


Колкото и да обичате тази храна, трябва да се откажете от нея възможно най-скоро. Пържените картофи, точно както всички други пържени храни, действат като гъба, която абсорбира наситените мазнини. Вярвате или не, но наситените мазнини действително могат да засегнат функционирането на мозъка, като замъглят представата за количеството приета храна. В резултат на това вие може да изядете до 30 картофа, без да забележите.

8. Сладолед.


Това е очевидно, не мислите ли? Храните, богати на захар, неизбежно се превръщат в мастна тъкан - най-вредната мазнина в тялото.

9. Храни, които ви карат да се подувате.


Дори слабите хора могат да получат подуване на корема, предизвикано от чревни газове или разстроен стомах. Ако това е проблем за вас, просто избягвайте подобни храни и помислете за добра рутинна тренировка, която да ускори храносмилането.

10. Продукти без захар.


Храни, съдържащи заместители на захарта, като полиалкохоли, например, могат да бъдат ефективни само за хора с диабет. Продуктите без захар все още допринасят за размера на корема.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.goodtoknow.co.uk

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛюбопитноСпортЛайфстайлХранене при...НовиниЛеченияМедицински изследванияКлинични пътекиСпециалистиАлтернативна медицинаБотаникаЗаведенияСнимкиДиетиИсторияТестовеРецептиПсихологияПроизводителиКалкулатори