Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Избягвайте 9 вредни навика, за да предотвратите подуване на корема

Избягвайте 9 вредни навика, за да предотвратите подуване на корема

Избягвайте 9 вредни навика, за да предотвратите подуване на корема - изображение

Коремът на здрав човек може да се подува поради различни причини. Те са свързани с храненето и работата на стомаха. Ето няколко основни съвета, с които може да се отървете от подутия корем.

1. Консумирайте вода с лимон всяка сутрин.
Консумацията на вода с лимон 15-30 минути преди хранене нормализира секрецията на стомашни киселини, облекчава симптомите на киселини и предотвратява гаденето и образуването на газ в червата. В допълнение, лимонът съдържа много витамин C.

2. Не пийте мляко и кафе за закуска.
Прясното мляко стимулира производството на стомашни киселини и повишава киселинността. Не го използвайте като напитка - това е храна и то доста тежка. Изберете кисело мляко или кефир, тъй като те съдържат пробиотици, които помагат на стомашните бактерии в храносмилателните процеси. Що се отнася до кафето и бирата, те засягат стомаха по същия начин като прясното мляко.

3. Не отмивайте храната.
Напитките, които приемате по време на хранене, разреждат стомашната киселина и концентрацията на ензими, отговорни за храносмилането. Следователно, храната се усвоява по-дълго и процесът на ферментация може да започне. В резултат на това газообразуването нараства и коремът се подува.

4. Не пийте алкохол на празен стомах.
Алкохолът стимулира производството на стомашни киселини. При липса на храна в стомаха, той забавя своята работа и неговите стени започват да корозират. Редовната употреба на алкохол убива стомашната и чревна микрофлора. Ако все пак сте решили да се почерпите, не оставяйте стомаха празен.

5. Консумирайте чай от джинджифил.

Джинджифилът успокоява стомаха и намалява газообразуването и чревната активност. Освен това разрежда кръвта и подобрява кръвообращението.

6. Не яжте прекалено много мазни храни.
Храните и бонбоните, които са мазни или се приготвят в заведения за бързо хранене, са тежки храни. Те остават в стомаха по време на храносмилане. Колкото по-трудна е една храна за усвояване, толкова повече газове произвежда тя. Ако консумирате по-малко мазнини, може да избегнете не само тежест, но и чувство на дискомфорт.

7. Не яжте "въздух".
Когато ядем бързо, говорим по време на хранене, не дъвчем добре храната, консумираме газирани напитки или пушим, поглъщаме излишно количество въздух. Той не е опасен, но води до подуване и газообразуване.

8. Не консумирайте много храни, богати на фибри.
Това са плодове, зеленчуци и бобови растения. Прекомерното количество фибри причинява образуването на газ и възпрепятства чревното функциониране. По-добре е да не прекалявате с тези храни.

9. Релаксирайте, спете и медитирайте.
Стресът и тревожността водят до нарушаване на чревната активност. За да се справите с тях, трябва да се отпуснете. Медитацията в продължение на 15-20 минути дневно успокоява ума, стомаха и сърцето. Освен това нормализира кръвообращението.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.today.com / www.momjunction.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛайфстайлХранене при...ЛюбопитноМедицински изследванияСпортЛеченияНовиниКлинични пътекиАлтернативна медицинаСпециалистиБотаникаЗаведения