Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Как да заспите за по-малко от 2 минути

Как да заспите за по-малко от 2 минути

Как да заспите за по-малко от 2 минути - изображение

Липсата на сън е често срещан проблем, който повечето хора в днешно време изпитват заради стрес, небалансиран дневен режим или емоционален дисбаланс. Статистиката показва, че близо 70 милиона души от САЩ страдат от нарушения на съня. В такъв момент поддържането на тиха, тъмна и хладна стая вече не върши работа. Трудните времена изискват специални мерки.

Ние знаем, че качественият сън осигурява продуктивен ден и се радваме да споделим с вас следния трик от американската армия, който да ви позволи да заспите за по-малко от 120 секунди.

Тайната за насърчаване на добър сън и релаксация е описана за пръв път в книгата "Relax and Win: Championship Performance" през 1981. Но едва сега започва да набира широка популярност и да се използва от различни хора.

Твърди се, че техниката е измислена от военноначалници, които имат за цел да подобрят здравето на своите подчинени. Умората и липсата на сън често водят до грешки, а те са недопустими за войниците. Оказва се, че този метод действа в 96% от случаите след неговото тестване в рамките на 6 седмици.

Това са физическите и психическите стъпки, които трябва да предприемете, отделяйки близо 90 секунди за всяка от тях (без онези 120 секунди, необходими за действителното заспиване).

  • Стъпка 1: Отпуснете лицевите мускули, включително очите, езика и челюстта.
  • Стъпка 2: Поставете раменете на възможно най-ниско ниво спрямо тялото. Отпуснете горната и долната част на лявата ръка. Направете същото с дясната.
  • Стъпка 3: Вдишайте и издишайте. Отпуснете краката като започнете от бедрата и стигнете до върха на пръстите.
  • Стъпка 4: Предишните стъпки изглеждат лесни. Сега е време да преминете към тези, които изчистват съзнанието.

След като сте се отпуснали в продължение на близо 10 секунди е време да продължите напред. Лойд Бъд Уинтър, авторът на книгата, предлага да си представите три изображения, които могат да ви помогнат да изтриете негативните мисли и да забравите за всичко останало.

  • Изображение 1: Лежите в кану, разположено върху повърхността на спокойно езеро, а наоколо няма нищо друго освен чисто синьо небе.
  • Изображение 2: Сгушили сте се в мек черен хамак в черна стая.
  • Изображение 3: Казвате: "Не мисли, не мисли, не мисли" отново и отново в продължение на 10 секунди.

Вашата централна нервна система е първото нещо, което може да пострада, ако имате проблеми със съня в продължение на дълго време. Други негативни ефекти включват слаб имунитет, високо кръвно налягане и наддаване на телесно тегло. Защо да рискувате всичко това, след като може да опитате нов подход?

Надяваме се, че тази военна техника с творчески обрат ще ви помогне да се насладите на дълъг и ползотворен сън.

Редактор: Маргарита Добрева
Източник: brightside.me
Снимка: healthline.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиХранене при...СнимкиЛюбопитноПсихологияЛайфстайлАлт. медицинаЛеченияФизиологияНовиниСпортИсторияДиетиБотаникаВидеоИзследвания