Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Как да се отървете от целулита само за седмица?

Как да се отървете от целулита само за седмица?

Как да се отървете от целулита само за седмица? - изображение

Представяме ви програма за борба с целулита, която може да ви отнеме близо един час дневно, за да я следвате. Резултатът, който постигате в края на месеца, може да бъде впечатляващ. Защо не започнете още днес?

1. Бани с морска сол.

Напълнете ваната с топла вода. Към нея добавете 200-500 грама морска сол. Потопете долната част на тялото си (от бедрата надолу) в приготвената вана. Може да измиете кожата веднага след прилагане на процедурата или да оставите солта да действа още 30 минути. Завършете с лек затоплящ масаж.

  • Продължителност: Около 15-20 минути или по-малко, ако чувствате кожно раздразнение.

2. Ексфолиант за тяло.

Този естествен ексфолиант може да подобри кръвообращението, като заедно с това направи кожата мека и гладка. Изпробвайте една от най-добрите рецепти на Simply Stacie: 1 чаена чаша морска сол + 1/4 чаена чаша зехтин. Друг лесен и ефективен метод е да смесите 1 чаена чаша мляно кафе, 1 чаена чаша сол или захар и няколко капки зехтин. Нанесете ексфолианта върху предварително почистена кожа с леки и масажиращи движения. Повтаряйте процедурата два пъти седмично.

3. Тренировъчен план.

Най-ефективният начин за борба с целулита е да комбинирате здравословна диета с физически упражнения. Започнете с фитнес програма за подобряване на ежедневието. Тя включва кардио и силови упражнения, които се фокусират върху напрягането на мускулите в областта на корема, бедрата и краката. Също така може да се опитате да тренирате в домашни условия: по-горе е показано едно от шестте най-ефективни упражнения.

  • Насоки: Поставете ръце на пода и заемете позиция за лицеви опори. След това сгънете десния крак и доближете дясното коляно към корема. Изпънете крака и го повдигнете на 10-20 сантиметра от земята. Повторете с левия крак. Изпълнете 3 серии от 8 повторения.
  • Честота: Алтернативно 2 тренировъчни дни с 1 почивен.
  • Продължителност: 40 минути.

4. Зехтин и рибено масло.

Зехтинът и рибеното масло са богати на ненаситени мастни киселини, които помагат на тялото да регулира липидния метаболизъм, докато овлажнява кожата и подобрява нейната здравина. Може да консумирате по 1 супена лъжица зехтин екстра върджин всяка сутрин. Колкото до рибеното масло, няколко месечни курса годишно са способни да направят чудеса с вашата кожа. Най-добре е да използвате този натурален продукт под формата на капсули и да го приемате заедно с храната.

5. Здравословно хранене и прием на вода.

  • Повече протеини, фибри, сложни въглехидрати и други продукти, богати на полиненаситени мастни киселини. Ястието на снимката по-горе е идеален пример, съчетаващ пиле, гъби и броколи: много протеини, фибри и витамини, но само 300 калории за 100 грама.
  • По-малко сладкиши, солени храни и алкохол. 
  • Десет от най-добрите антицелулитни храни: банан, грейпфрут, слънчогледови семки, джинджифил, мазна риба, зехтин, зеле, овесени ядки, авокадо и яйца. 
  • Прием на вода: консумирайте по 1,5-2 литра вода дневно. Тя е важен "строителен" материал в нашата лимфна система. Не забравяйте, че пониженият лимфния дренаж е една от основните причини за образуване на целулит.

6. Напитки, повишаващи метаболизма.

Диетолозите считат джинджифила за един от най-добрите хранителни продукти, които могат да ви помогнат да отслабнете. Той намалява отока чрез отстраняване на излишната течност в организма. Лимоните също са в списъка на специалистите, тъй като пречистват бъбреците, помагат за премахване на токсините и подобряват храносмилането.

7. Контрастни душове и масажи.

 

Използвайте ексфолираща ръкавица за баня, за да масажирате проблемните зони всеки път, когато си взимате душ. Започнете от краката и преминете към бедрата и задните части с леки кръгови движения. Масажирайте ръцете от китките до рамената. След това преминете към корема, гърдите и гърба. Редувайте топли и студени душове за подобряване на кръвообращението и външния вид на кожата. Ето как:

  • Започнете с хладка вода.
  • Бавно увеличете температура и останете под душа в продължение на 30-90 секунди. 
  • Сменете топлата и студената вода 3-5 пъти. 
  • Винаги приключвайте душа със студена вода. 

Ако след прилагане на процедурата се чувствате енергични, това означава, че сте направили всичко правилно. Започнете с топла и студена вода. След това бавно увеличете разликата в температурите.

  • Продължителност: 10 минути.

8. Снимка "преди" и "след".

Не забравяйте да си правите снимка "преди" и "след", за да видите резултатите само в рамите на един месец.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.volsprofessional.com
По статията работи: Маргарита Добрева

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиХранене при...ЛайфстайлДиетиЛюбопитноЗдравни проблемиСпортАлтернативна медицинаБотаника