Начало Съвети Здрав дух Зависимости 5 начина да пиете модерирано, когато излизате

5 начина да пиете модерирано, когато излизате

5 начина да пиете модерирано, когато излизате - изображение

Нормално е да отбележим специален повод с няколко празнични напитки, но понякога прекомерната консумация на алкохол се превръща в практика за социализация или разпускане след работа. Ако искате да намалите количеството алкохол и да пиете разумно, когато излизате с приятели, използвайте 5 лесни стъпки.

1. Изберете място за среща като кафене или ресторант
Вместо излизане до бара, може да отидете до любимо кафе или ресторант, където обстановката не е толкова предразполагаща към консумация на алкохол. Също така може да потърсите място, което предлага друго интересно занимание като боулинг, кино или дори разходка навън.

Кафене

2. Намерете добър заместител
Ако сте си създали навик да пиете в определено време или ситуации, ще е по-лесно вместо изцяло да спрете, просто да замените напитката. Открийте любим безалкохолен продукт, с който може да заместите обичайното питие. Също така като алтернатива може да си създадете нов навик като спорт или хоби, което да заема времето и вниманието ви.

Безалкохолно

3. Вземете коктейл или напитка с по-ниско съдържание на алкохол
Дори да сте навън, можете да останете в рамките на умерената консумация, като замените твърдия алкохол със смесена напитка или нещо по-леко като чаша вино или бира. Освен това може да поръчате алкохол в комбинация с безалкохолна напитка. Така ще има какво да пиете, а същевременно ще приемете по-малко алкохол.

Напитки4. Забавете темпото
Хората, които пият бързо, особено още в началото на вечерта, има по-голям шанс да прекалят с консумацията. Можете да започнете да пиете по-късно или да определите темпото си, водейки се по часа. Също така е добра идея да правите паузи между алкохолните напитки с безалкохолни опции. По този начин не се лишавате, но и не прекалявате.

Вечеря

5. Не забравяйте да се храните и да пиете вода
Избягвайте да пиете на празен стомах, както и да утолявате жаждата с алкохол. Ако сте гладни, е възможно да изпитвате повече желание за пиене, а за много хора това желание намалява, когато са добре заситени. Също така не оставяйте организма дехидратиран, компенсирайки с алкохолни напитки.

 

Редактор: Гергана Стоева
Източници: readersdigest.ca / verywellmind.com
Снимки: freepik.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСнимкиЛюбопитноНовиниЗдравни съветиПсихологияАлт. медицинаИсторияЗдравни проблемиЛеченияЛайфстайлСоциални грижиХранене при...АнкетиБотаникаРецептиХрани и ястияВидеоСпортОрганизацииИзследванияЕ-тата в храните