Начало Съвети Околна среда и бит Спорт и свободно време За да върнете формата на корема си правете 8 лесни упражнения

За да върнете формата на корема си правете 8 лесни упражнения

За да върнете формата на корема си правете 8 лесни упражнения - изображение

Обикновено след бременност и раждане фигурата на жената се променя. Появява се трайна мастна тъкан, някои мускули се отпускат, кожата на корема губи своята еластичност. Следните лесни упражнения могат да ви помогнат да направите корема си такъв какъвто е бил в най-добрата си форма, а защо не и по-стегнат! Правете всички упражнения с дълбоко вдишване и издишване, което също включва работата на коремните мускули.

  1. Легнете надясно върху пода, като се облегнете на дясната си ръка, свита в лакътя. След това просто повдигнете ханша си, така че опорни точки да останат само стъпалата и лакътя. Повторете упражнението и с лявата ръка. На всяка страна направете 5 - 10 повторения.
  2. Застанете "на четири крака" и при издишване повдигайте корема и гърба си нагоре подобно на котка, която се протяга. Повторете 5 - 10 пъти.
  3. Седейки на пода, се облегнете назад на ръцете си. Повдигнете десния си крак (изпънат) и задръжте за 5 секунди, след което го спуснете бавно. Повторете 5 - 10 пъти за всеки крак.
  4. Легнете по гръб на пода и изпънете ръцете си настрани. Свийте коленете си към корема. После ги наклонете на една страна, така че да докоснат пода. Повторете 5 - 10 пъти във всяка посока.
  5. Правете същото упражнение, но с изпънати крака, разположени перпендикулярно на тялото. За да напрегнете мускулите си още повече, опитайте да държите книга с краката си, докато ги накланяте в различните посоки.
  6. Легнете по гръб на пода с прибрани до тялото ръце. Първо свийте краката си в коленете, а след това ги изпънете нагоре и направете няколко пъти движение, подобно на ножица. След това отново ги свийте в коленете и спуснете на пода.
  7. Застанете прави (или на колене) с ръце на кръста. Изпънете лявата си ръка на горе и наклонете странично тялото си надясно. После повторете процедурата с дясната ръка, като наклоните тялото си наляво. Направете го 3 - 5 пъти във всяка посока.
  8. Седнете на пода с ръце зад тила и с изпънати крака. Свийте левия си крак към гърдите, като през това време извиете торса си наляво, така че с десния лакът да докоснете лявото си коляно. Повторете процедурата и с десния крак. Направете упражнението 5 - 10 пъти за всяка страна.

Още по темата:

3.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортСнимкиЗдравни съветиВидеоЛайфстайлЛюбопитноДиетиАлт. медицинаПсихологияАнкетиЛеченияТестовеСпециалисти