Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно За да нямате травми на ръцете, укрепете мускулите си чрез малки тежести

За да нямате травми на ръцете, укрепете мускулите си чрез малки тежести

За да нямате травми на ръцете, укрепете мускулите си чрез малки тежести - изображение

Когато дълго и интензивно поради спорт, работа или друга причина натоварвате едната си ръка, е възможно тя да пострада. Най-добрият начин за подобряване на състоянието е да се почива, след което да се укрепят мускулите на предмишницата. За увеличаване на силата им вдигайте малки тежести (1,5 - 2,5 кг.), като редувате свиване с разгъване на китките с длани надолу и с предмишници върху гладка повърхност. Започнете с 10 опита и постепенно увеличете до 40 опита 3 - 4 пъти седмично.

Още по темата:

4.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛюбопитноСпортЛеченияНовиниСнимкиЛайфстайлХранене при...Алт. медицинаИнтервютаФизиологияИзследванияПсихологияНормативни актовеИсторияКлинични пътекиОрганизацииЗаболявания (МКБ)СпециалистиБотаникаАнкетиЗаведения