Начало Съвети Околна среда и бит Спорт и свободно време Лекувайте спортните травми с метода П.Л.К.П.

Лекувайте спортните травми с метода П.Л.К.П.

Лекувайте спортните травми с метода П.Л.К.П. - изображение

При първите признаци на дискомфорт или болка от някаква спортна травма, приложете принципа П.Л.К.П. - покой, лед, компрес, повдигане на по-високо:

- оставете проблемната зона в покой за 24 - 48 часа;

- сложете лед за 5 - 20 мин. на всеки час през първите 48 - 72 часа или докато температурата спадне;

- правете няколко пъти компрес с еластичен бинт за 30 мин., след което го освободете за 15 мин;

- повдигнете травмираното място, за да намалите отока.

Още по темата:

3.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЗдравни съветиЛеченияЛюбопитноКлинични пътекиАлт. медицинаБотаникаХранене при...ФизиологияОрганизацииНовиниСнимкиЛайфстайлИнтервютаПсихологияИзследванияВидеоИсторияНормативни актовеЗаболявания (МКБ)СпециалистиАнкетиЗаведенияСпорт и туризъмСоциални грижиОбразованиеТестовеДиетиПроизводителиРецепти