Начало Съвети Здраво тяло За жената Насърчете растежа на веждите чрез тези 10 начина

Насърчете растежа на веждите чрез тези 10 начина

Насърчете растежа на веждите чрез тези 10 начина - изображение

В продължение на няколко сезона широките, плътните и най-важното естествените вежди са на мода. Въпреки това, няма нужда да се отправяте към най-близкия салон за красота. Вие може да постигнете стилен външен вид в домашни условия. Представяме ви селекция от най-добрите рецепти, които да преобразят вашите вежди за нула време.

1. Смес от екзотични масла.

Тази рецепта помага за укрепване и удължаване не само на веждите, но и на миглите. Смесете еднакви количества кокосово и рициново масло в подходящ съд. Към тях добавете 1 чаена лъжица масло от авокадо. Разбъркайте добре съставките. Нанесете сместа върху веждите с помощта на чиста четка от спирала или пръсти.

2. Гел с витамини.

Тази смес може да помогне за възстановяване и подсилване на веждите, като заедно с това направи косъма гладък и сияен. Комбинирайте 1 чаена лъжица гел от алое вера, 2 супени лъжици рициново масло и 2 капсули витамин Е. Нанесете сместа върху веждите с четка или пръсти преди лягане. На сутринта я отмийте с хладка вода.

3. Сок от лук.

Сокът от лук подхранва и укрепва космените фоликули. Той ускорява растежа на косъма и придава блясък. Вземете една глава лук, нарежете я и извлечете сока от нея. Нанесете го върху веждите с леки и масажиращи движения в продължение на 5 минути. Накрая го отмийте със сапун и вода.

4. Прясно мляко.

Прясното мляко съдържа протеини, витамин B, млечна киселина и калций. То възстановява и защитава косъма, като заедно с това стимулира производството на колаген. Потопете памучен тампон в пълномаслено прясно мляко и го нанесете върху веждите. Оставете го да изсъхне, след което почистете обработеното място с вода и сапун.

5. Сок от лимон.

Лимоните са ценен източник на витамини и антиоксиданти, които са от съществено значение за укрепване на косъма и неговия растеж. Но бъдете внимателни. Лимоновият сок може да има изсветляващ ефект. Отрежете малко парче от цитрусовия плод и го втрийте във веждите. Оставете го да действа 15-20 минути, след което го отмийте с хладка вода. Като алтернатива може да приготвите инфузия от лимонови резени и кокосово масло. Оставете сместа на хладно място в продължение на 15 дни, след което започнете да я нанасяте върху веждите всеки ден преди лягане.

6. Етерични масла.

Маслото от чаено дърво и лавандула дават най-добри резултати, тъй като притежават успокояващи, укрепващи и овлажняващи свойства. Етеричните масла се използват в съчетание с базови (кокосово, рициново и други). Не забравяйте да тествате всеки компонент за алергична реакция като нанесете малко количество от него върху сгъвката на лакътя. Пригответе смес от етерични и базови масла и я нанесете върху веждите. Повтаряйте процедурата ежедневно.

7. Яйчен жълтък.

Яйчените жълтъци са богат източник на витамини и протеини, които укрепват и уплътняват косъма по цялата му дължина. Вземете един яйчен жълтък, разбийте го и го нанесете върху веждите. Оставете го да действа 15-20 минути, след което го отмийте с хладка вода.

8. Вазелин.

Вазелинът се използва за овлажняване и подхранване на веждите. Той е идеален за насърчаване на техния растеж и придаване на атрактивна форма. Нанесете малко количество от продукта върху веждите, като преди това премахнете грима и почистите лицето. Вазелинът може да бъде комбиниран с рициново масло, зехтин, алое вера, етерични масла и прясно мляко.

9. Масаж.

Използвайте чиста четка за спирала. Старателно срешете веждите нагоре и надолу, започвайки от носа към слепоочията и обратно. След това продължете да ги масажирате леко с помощта на пръсти. Преминете към интензивни движения, притискайки и прищипвайки кожата. Натиснете централната част на веждите и без да пускате пръста, започнете да правите кръгови движения. Този масаж помага за подобряване на кръвообращението и усвояването на хранителни вещества. Освен това, той премахва главоболието и умората в очите.

10. Правилно хранене.

Преразгледайте вашата диета. Тя трябва да включва храни, богати на протеини, витамини и аминокиселини (като ядки, месо, сьомга, яйца, плодове, зеленчуци и лук).

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.beautisecrets.com
По статията работи: Маргарита Добрева

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛайфстайлЛюбопитно