Начало Съвети Здраво тяло Превенция и лечение на болести Облекчете болките в гърба чрез 9 начина

Облекчете болките в гърба чрез 9 начина

Облекчете болките в гърба чрез 9 начина - изображение

Това са няколко лесни начина, чрез които може да облекчите болките в гърба и да се почувствате много по-добре. Ако проблемът не е толкова сериозен и сте сигурни, че нямате нужда от професионална медицинска помощ, може да потърсите съдействие в "лицето" на Майката Природа. Смятаме, че трябва да научите повече за тези безопасни и ефективни методи за облекчаване на състоянието.

  • Върху долната част на гърба, точно под кръста и бедрата, са разположени специални акупресурни точки - помолете някой да ги масажира леко, за да облекчи временно болката.

  • Поискайте от член на вашето семейство да разтрие гърба ви с ракия. Преди прилагане на процедурата, е необходимо да измитете старателно кожата. Изсипете малко ракия в дланите и внимателно преминете с нея през засегнатата област.
  • Също така може да се приложите масаж със сандалово дърво, което набира популярност заради своя релаксиращ ефект. 
  • Повдигането и пренасянето на предмети трябва да се извършва много внимателно, за да се избегнат наранявания в областта на гърба. В такъв случай е по-добре да прегънете колената, отколкото кръста. 
  • Опитайте с топли и студени компреси. Редувайте ги през 20 минути. За прилагането на студените компреси може да използвате лед, обвит в кърпа. 
  • Сварете 1 литър вода с 250 милилитра натурален ябълков оцет и 2 супени лъжици розмарин. Оставете течността да се охлади до поносима за тялото температура. Потопете кърпа в нея, Отцедете я и я поставете върху засегнатата зона. 
  • Изборът на подходящ матрак е важно нещо - той не трябва да бъде нито прекалено твърд, нито прекалено мек. 
  • Също така може да се опитате да спите на пода и да поставите възглавница между коленете си. Ако спите по гръб, поставете възглавницата под коленете. 
  • Когато ставате от леглото, първо легнете странично, след това преместете краката си към пода и седнете. По този начин няма да оказвате прекалено голям натиск върху долната част на гърба.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.gagfacts.com
По статията работи: Маргарита Добрева

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноЗдравни съветиАлтернативна медицинаСпортНовиниЛеченияЗаведенияЛайфстайлХранене при...ПсихологияИсторияБотаникаФизиологияСнимкиКлинични пътекиСпециалисти