Начало Съвети Околна среда и бит Хранене и готвене Повишете работоспособността си с 6 храни

Повишете работоспособността си с 6 храни

Повишете работоспособността си с 6 храни - изображение

Когато нямаме енергия или просто усещаме липса на мотивация за каквото и да било, можем да подобрим състоянието си чрез определени хранителни продукти. Те ни правят по-пълноценни и освен това значително повдигат нивото на работоспособността ни.

    • Сурови орехи и бадеми - бадемите нормализират нивата на кръвната захар, ако ги хапвате сутрин на гладно. А вместо следобедна закуска, хапнете 1 шепа орехи и ще усетите, че настроението ви се подобрява. Омега-3 мастните киселини в суровите ядки повишават активността на областите в мозъка, които балансират настроението.

      • Банани и ябълки - пресните плодове незабавно повишават енергията, а в същото време голямото количество протеини и захари в бананите ни помага да се отървем от глада. Растителните влакна осигуряват добро храносмилане и предпазват от подуване на корема, а витамините повишават имунитета.

      • Натурални растителни масла - мононенаситените мазнини в студенопресованите растителни масла забързват метаболизма. Олеиновата киселина помага за подтискане на глада между основните хранения. Овкусявайте салатите си с шарлан, зехтин, ленено масло, сусамово, царевично или орехово масло. Те са богати на калий, който регулира бъбречна функция и кръвното налягане, фолиева киселина и витамин В, който помага на тялото да произвежда нови клетки. Консумирайте ги само в сурово състояние.

      • Боровинки - истински природни енергийни източници и едни от най-богатите на антиоксиданти храни. Тези съединения унищожават свободните радикали и предизвикват растеж на нови клетки.

      • Черен шоколад с естествено какао (80 - 90%) - ако работният ви ден е съпроводен от стрес, хапнете парченце тъмен шоколад, това ще предизвика отделянето на ендорфини. Шоколадът е богат на флавоноиди, които предотвратяват увреждането на клетките. Ограничете се до 2 парченца или най-много 1 ред от цялото блокче.

      • Цитрусови плодове - дори само ароматът им стимулира активността ни. Естествените им захари се усвояват за 30 минути, осигурявайки стабилно енергийно ниво. Плодовете съдържат и фибри, така че половин грейпфрут преди хранене може да ви помогне да отслабнете.

      Още по темата:

      4.0, 3 гласа

      ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

      КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

      СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

      КатегорияСоциални грижиЛюбопитноАлтернативна медицинаЗдравни съветиЛайфстайлСнимкиДиетиХранене при...НовиниПсихологияАнкетиОрганизацииНормативни актовеИсторияЛеченияСпортРецептиБотаникаИнтервютаЗаведенияПроизводители