Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Разберете кои захарни храни са полезни и кои водят до напълняване

Разберете кои захарни храни са полезни и кои водят до напълняване

Разберете кои захарни храни са полезни и кои водят до напълняване - изображение

Когато започнем да следваме диета, ние намаляване приема на захар. Редица проучвания показват, че този метод помага в борбата срещу затлъстяването и наднорменото тегло. Но не трябва да изключвате напълно захарните изделия от вашата диета. Те снабдяват тялото с енергия и осигуряват "храна" за мозъка. Представяме ви няколко вида десерти, които могат да заместят висококалоричните кексчета и други сладки храни, отговорни за наддаването на тегло.

1. Сорбе

Този натурален продукт не съдържа мазнини. Той наподобява на сладолед без мляко и се състои само от плодов сок. Сорбето е богато на витамини и минерали и беден на калории.

Лесно може да го приготвите в домашни условия. Всичко, от което се нуждаете, е малко време и няколко натурални продукта. Ако искате, може да замените захарния сироп с бананово пюре.

2. Плодове

Плодовете са едни от най-популярните продукти, които може да се използват вместо бонбони. Изследванията показват, че тяхната консумация не води до наднормено тегло. Ако броите калориите, препоръчваме да хапвате грейпфрут (100 грама съдържат 30 калории и 7 грама въглехидрати) вместо банан (100 грама съдържат 95 калории и 21 грама въглехидрати).

Опитайте се да консумирате добре узрели плодове, тъй като презрелите съдържат твърде много глюкоза.

3. Горски плодове

Горските плодове са чудесна комбинация от полза и вкус. Ягодите, малините, боровинките, морският зърнастец и червеният касис са лидери сред нискокалоричните плодове. Но трябва да внимавате с наровете, черешите, кайсиите и боровинките, тъй като техните нива на захар са много високи.

Искаме да отбележим, че плодовете имат и други положителни ефекти върху човешкото здраве. Например малините отстраняват излишните течности в организма. Освен това подобряват храносмилането и ускоряват метаболизма.

4. Конфитюр

Искате да замените сладкото по време на "чаена церемония" с нещо по-полезно? Обичате да похапвате препечени филийки с конфитюр рано сутрин? Разбира се, не бихте консумирали чай с плодове, но какво мислите за плодовия конфитюр без захар?

Той е изключително полезен за човешкото здраве. Този хранителен продукт съдържа пектин, полизахарид, който нормализира гастроинтестиналния транзит и поддържа бактериалния баланс в организма.

5. Сладкиши

По принцип, хората, които искат да отслабнат, знаят, че трябва да намалят консумацията на кифли и торти, тъй като съдържат голямо количество захар и калории. Ако и вие сте от тях, използвайте някои от следните трикове. Те могат да ви помогнат да се насладите на любимия сладкиш:

  • Заменете пшеничното брашно с ленено, овесено или царевично.
  • Използвайте стевия вместо захар и растителни мазнини (олио и зехтин) вместо масло и маргарин.

По този начин може да намалите броя на калориите в сладкишите, без да променяте техния вкус.

По статията работи: Маргарита Добрева
Източник: brightside.me
Снимка: theseasonaldiet.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноЗдравни съветиРецептиСнимкиХрани и ястияВидеоНовиниАлтернативна медицинаСпортАнкетиЛайфстайлЕ-тата в хранитеБотаникаПроизводителиЛеченияДиетиХранене при...ИсторияТестовеПсихологияКалкулатори