Начало Съвети Здраво тяло За жената Спазвайте 5 правила, за да не остарявате преждевременно

Спазвайте 5 правила, за да не остарявате преждевременно

Спазвайте 5 правила, за да не остарявате преждевременно - изображение

Това че с годините тялото и кожата ни започват да изглеждат по-зле не се дължи само на обичайните лоши навици като тютюнопушене, употреба на алкохол и консумиране на нездравословна храна, но и на някои най-обикновени привички, които на пръв поглед дори не забелязваме. Затова вижте тези 5 "заповеди", които ще запазят кожата ви по-млада и тялото ви по-стройно.

  1. Пазете очите си - дълбоките бръчки по външните ъгли на очите най-често се дължат на проблеми със зрението, които обикновено неглижираме. Когато се опитваме да видим някои дребни детайли около нас, ние инстинктивно присвиваме очи. Същото се получава и ако не носим подходящи слънчеви очила.
  2. Не присвивайте устни - редовното пиене със сламка или присвиването на устните по време на пушене предизвиква ранна поява на фини линии, които с времето се задълбочават в бръчки около устата. Навикът да се ядат солети или да се чоплят семки води до същите последствия.
  3. Не търкайте кожата си - лицето ни от време на време се нуждае от внимателен пилинг за отстраняване на мъртвите клетки, както и от масаж за подобряване на кръвообращението, но не и от всекидневно изтриване с хавлиената кърпа. Бъдете внимателни и в избора на ексфолианти, особено ако кожата ви е суха. Ако ги използвате по-често от веднъж седмично, има опасност кожата да загрубее и да остарее преждевременно.
  4. Съобразявайте кремовете против бръчки с възрастта си - на продуктите против стареене на кожата винаги е обозначено за каква възраст са предназначени. Най-добре започнете да ги прилагате след 40-годишна възраст, когато естествената способност на кожата за производство на колаген намалява.
  5. Изправете рамене - прегърбената стойка е не по-малък издайник на възрастта от увисналата кожа. Затова винаги следете за позата на тялото, която заемате. Редовно изправяйте гърба и раменете си. Когато вървите, гледайте напред, а когато седите 5-6 пъти на ден изпъвайте докрай раменете си назад.

 

Още по темата:

3.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноЗдравни съветиЛайфстайлСпортАлт. медицинаБотаникаЛеченияНовиниСнимкиСоциални грижиИсторияХранене при...ПроизводителиХрани и ястияМикробиологияПатологияФизиологияСпециалистиНормативни актовеЗаведенияИзследванияВидеоКлинични пътеки