Начало Съвети Здрав дух Зависимости Спрете тютюнопушенето чрез 8 практични начина

Спрете тютюнопушенето чрез 8 практични начина

Спрете тютюнопушенето чрез 8 практични начина - изображение

Всеки знае, че тютюнопушенето оказва негативни последици върху човешкото здраве. В действителност, близо 20% от смъртните случаи се дължат на този вреден навик. Въпреки това, ние продължаваме да пушим, да се сдобиваме с жълти зъби и да имаме онази характерна кашлица на пушачите. Поради тази причина ежедневно търсим начини за улесняване на отказа от тютюнопушене.

Много хора прибягват до употребата на никотинови лепенки, но въпреки че намаляват никотиновия глад, те продължават да снабдяват организма с токсини, причинявайки различни странични ефекти. Ако искате да спрете цигарите, тогава използвайте тези 8 практични решения.

1. Акупунктура

Тя стимулира притока на Чи енергия. Най-големият проблем за хората, които искат да се откажат от тютюнопушенето, е тревожността и напрежението. Акупунктурата предоставя чувство на релаксация, което се придобива чрез запалване на цигара.

2. Хипноза

Според Гари Джонсън, хипнотизатор, 86% от неговите клиенти спират да пушат още след първия сеанс. Хипнозата се базира върху откриване на основния проблем и справянето с него. Тя променя начина на мислене и премахва желанието за пушене.

3. Пълна концентрация

Практикуването на пълна концентрация постига по-висок процент на успеваемост, отколкото стандартните сесии, свързани с хипнозата.

4. Розов златовръх

Това растение се използва в китайската народна медицина. То помага за намаляване на стреса и служи като ефективно средство срещу тютюнопушене.

5. Лайм

Проучване, проведено в университет Сринакхаринвирот, Тайланд, установява, че хората, които се опитват да спрат цигарите, са по-склонни да го направят с помощта на прясно изцеден сок от лайм, отколкото с никотинова дъвка. Освен това методът предоставя и други предимства, предвид здравните ползи на цитруса за организма.

6. Упражнения

Вярвате или не, упражненията имат сходно действие с това на тютюнопушенето, но без никакви странични ефекти. Те освобождават ендорфини, които помагат за намаляване на стреса.

7. Етерично масло от черен пипер

Вдишването на етерично масло от черен пипер може да потисне желанието за пушене по естествен път. Доказано е, че пресъздаването на усещането за никотинов дим в дихателните пътища премахва симптомите на абстиненция.

8. Самомасаж

Самомасажът на ушите и ръцете помага за намаляване на тревожността и подобряване на емоционалното състояние.

По статията работи: Маргарита Добрева
Източник: www.rolloid.net
Снимка: www.redonline.co.uk

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияИсторияЗдравни съветиВидеоНовиниЛайфстайлАнкетиСоциални грижиЛюбопитноЛеченияПсихологияТестовеАлт. медицинаСнимкиСтатистически проучванияПроизводителиБотаника