Начало Съвети Околна среда и бит Спорт и свободно време Ускорете изгарянето на мазнини в коремната област с тези 7 упражнения

Ускорете изгарянето на мазнини в коремната област с тези 7 упражнения

Ускорете изгарянето на мазнини в коремната област с тези 7 упражнения - изображение

Правилният начин на хранене и редовните тренировки вървят ръка за ръка. Ако искате да отслабнете, трябва да включите в ежедневния си режим поне 30 минути до 1 час физическа активност, с която ще ускорите изгарянето на мазнини около корема.

Вижте 7 ефективни и същевременно лесни за изпълнение упражнения.

1. Коремни преси

коремни преси

Легнете на земята по гръб. Дръжте краката си изпънати или ги вдигнете под ъгъл от 90°. Поставете ръцете зад главата, като сплетете пръсти. Вдишвайте дълбоко докато повдигате горната част на тялото си към краката и издишвайте, когато се връщате в изходна позиция. Не трябва да изправяте напълно торса под прав ъгъл, за да е напълно ефективно натоварването, което ще се получи в коремната област. Направете 10 повторения за начало, а след това постепенно увеличавайте както самия брой на коремните преси, така и броя на сериите, които е добре да изпълнявате през няколко минутни интервали.

2. Странични коремни преси

странични кормни преси

Легнете в изходна позиция. При повдигане се старайте да движите само едната страна от торса заедно с противоположния на нея крак. Редувайте десен крак и ляво рамо с ляв крак и дясно рамо. Отново направете 10 повторения в началото и постепенно увеличавайте броя им и броя на сериите.

3. Обратни коремни преси

обратни коремни преси

Легнете по гръб, като ръцете ви в случая трябва да са на земята до тялото. Дръжте гърба изправен, защото той не е активен, както при другите видове преси. Повдигайте краката към главата, като е необходимо да ги държите свити в коленете. Те не трябва да докосват пода при свалянето им. Вдишвайте при повдигане и издишвайте при връщане в начална позиция. Първите повторения и брой серии са идентични с предходните упражнения.

4. Въображаемо колело

въображаемо колело

Отново стартирате, легнали на пода, с ръце на тила. Свийте краката в коленете и ги повдигнете, започвайки да ги движите един след друг. Описвайте кръгове, наподобяващи каране на велосипед. Старайте се да разширявате диаметъра на кръговете. Започнете с 10-12 повторения, включени в 1 или 2 серии, и постепенно увеличавайте броя им.

5. Клякания с тежести

Клякания с тежести

Застанете изправени, като краката трябва да са на разстояние колкото от лявото до дясното ви рамо. Вземете в ръце тежести, като те биха могли да са от 2, 3 или 5 килограма. Дръжте ги до тялото или протегнете ръцете си напред, успоредно на пода. Започнете да изпълнявате упражнението, като направите голяма крачка с единия крак, а опорния изпъвате максимално. След това повтаряте, разменяйки краката и вдишвайки. Дръжте гърба изправен. Започнете с 12-15 повторения на упражнението.

6. Натоварване със стол

Натоварване със стол

Седнете на стол, като държите гръбнака си изправен. Хванете с ръце облегалката му странично. Вдишайте дълбоко. Когато издишате, повдигнете краката със свити колене нагоре към гърдите и задръжте в тази позиция за около 5 секунди. Направете 8-10 повторения.

7. Странични накланяния

Странични накланяния

Застанете изправени с разтворени крака. Сложете ръцете си на кръста. Започнете с навеждане на едната страна, като противоположната на посоката ръка следва движението на торса. Наклонете се, докато усетите напрежение в тялото си, и останете така за около 15 секунди. Върнете се в изходна позиция и повторете същото на другата страна. Постепенно, напредвайки с тренировките, увеличавайте и времето за изпълнение на упражнението. Добре е да задържате за 30 и повече секунди.

 

По статията работи: Даниела Дамянова
Източник: stylecraze.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиПсихологияЛайфстайлСнимкиАлтернативна медицинаВидеоЛеченияАнкетиТестовеСпециалистиДиетиХранене при...ИсторияНовиниРецептиБотаникаКалкулаториПроизводители