Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Ускорете растежа на косата със 7 вида храни

Ускорете растежа на косата със 7 вида храни

Ускорете растежа на косата със 7 вида храни - изображение

Дългата коса е цел, която много жени се стремят да постигнат. В допълнение към специалните шампоани, маски и прически по време на пълнолуние, промяната в храненето също може да помогне. Представяме в няколко вида храни, които не само насърчават растежа на косата, но и я правят по-здрава.

1. Сьомга.


Омега-3 мастните киселини, съдържащи се в тази риба, укрепват космените фоликули и стимулират растежа на косата. Научните експерименти показват, че потреблението на продукти, богати на Омега-3 мастни киселини, намалява телогенната фаза (периодът за почивка на космените фоликули) за половин година. В допълнение, сьомгата съдържа витамин B12 и желязо, които също помагат на косата да расте по-бързо.

2. Стриди.


Стридите са същинско находище на цинк - минерал, който насърчава растежа на косата и я прави по-сияйна. Консумацията на една стрида дневно компенсира необходимата дневна доза от този елемент. Разбира се, невъзможно е да приемате подобен деликатес постоянно. Вие може да го замените с пшенични трици, говеждо (особено черен дроб) и свинско месо, тъй като тези храни съдържат достатъчно цинк.

3. Пилешко месо.


Пилешкото месо е богато на животински протеини и ние се нуждаем от него за производството на кератин - косменият фоликул се състои от 80%. Дефицитът на протеин в продължение на 2-3 месеца води до спиране растежа на косата, както и косопад. Други разновидности на месото (пуешко и заешко) също съдържат достатъчно животински протеини.

4. Яйца.


Яйцата съдържат необходимите елементи за растежа на косата и поддържане на нейното нормално състояние, като протеини и биотин. Биотинът под форма на хранителна добавка е препоръчителен за спиране на косопада, но извлечен от храната той може да бъде още по-ефективен. В допълнение, яйцата съдържат левцин (отговорен за клетъчното делене) и други аминокиселини, от които се нуждае косата.

5. Бадеми.


Бадемите съдържат витамин Е, който активира растежа на косата и укрепва косъма. Само 30 грама (около 15-20 ядки) от тях съдържат близо 70% от необходимата дневна доза. В допълнение, бадемите са богати на ценни вещества като биотин, мастни киселини и витамини от група B.

6. Тиквени семена.


Тиквените семена съдържат витамин B1, B2, B3 и B4, отговорни за растежа на косъма, както и B5 и B6, подобряващи здравето на скалпа. Ако имате сериозни проблеми с косопада, трябва да зачестите приема на тиквено масло, тъй като, според проучвания, то помага дори при тежки форми на това състояние.

7. Леща.


Лещата е рекордьор по съдържание на желязо - един от най-важните елементи за здравословен растеж на косата. Една купа супа от леща съдържа близо половината от необходимата дневна доза от този елемент. В допълнение, тя е богата на цинк, холин и други полезни вещества.

Източник: www.brightside.me

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияАлтернативна медицинаЗдравни съветиЛюбопитноХранене при...ЛайфстайлЗдравни проблемиНовиниБотаникаЛеченияСнимкиПроизводители