Начало Съвети Здраво тяло За жената 7 полезни навика за красива кожа

7 полезни навика за красива кожа

7 полезни навика за красива кожа - изображение

Безупречната, без акне кожа, е реалност. Превърнете в свои ежедневни ритуали някои съвсем лесни, но пък изключително важни и ефективни метода за чиста и здрава кожа. Независимо дали имате време и възможност за интензивна грижа за кожата, поглезете се, като се придържате към основите стъпки.

1. Златно правило

Уверете се, че сте отстранили изцяло грима преди лягане. На кожата й е необходимо да диша през нощта за пълноценно възстановяване от външните влияния, които я изтощават. Почистете грима, за да се отпушат порите на лицето и предотвратите поява на черни точки.

Освен разнообразието от почистващи продукти, които бихте могли да изберете, може да заложите и на натурално средство, като зехтина. Поставете малко количество на памучен тампон и внимателно масажирайте кожата. Не пропускайте и ексфолирането - един-два пъти седмично, за да премахнете слоевете мъртва кожа. Можете също да го направите с помощта на орех (в прахообразна форма) в комбинация с кисело мляко. Антиоксидантите, които се съдържат в орехите, спомагат премахването на замърсявания.

2. Слънце и кожа

Поставете слънцезащитно средство с най-малко фактор 15, което блокира UVA и UVB лъчите. Не само през лятото, а целогодишно, слънчевите лъчи въздействат върху състоянието на кожата на лицето и биха могли да предизвикат поява на бръчки и други кожни нежелани промени. Проследете с внимание какво съдържа избраният от вас продукт, така че да не запушва порите. Независимо дали е облачно или студено, дали сте на плаж или в близост до повърхности, отразяващи светлина, като лед и сняг, не пропускайте този етап от защитата на вашата кожа.

3. „Вие сте това, което ядете“

Консумирайте пресни плодове и зеленчуци, достатъчно протеини и витамини. Диета, богата на витамин С и с ниско съдържание на мазнини и захар, стимулира лъчистата кожа. Помислете да приложите хранителен режим с ниско съдържание на захар, който би поддържал нивата на инсулин в тялото надолу, позволявайки на клетките регулирането на здравословен баланс. "Не яжте пикантни и ферментирали храни, сол, цитрусови плодове, пържена храна, а вместо това се възползвайте от нежни храни като ориз, овесена каша и ябълково пюре", съветва американският автор и аюрведа лекар Вазант Лад.

4. „Спящата красавица“

Старайте се да спите не по-малко от 8 часа всяка нощ. Също като вас и кожата ви чувства умора, появяват се торбички под очите и тя губи естествените си блясък и еластичност. Бихте могли да прилагате терапия с мед на лицето, един или два пъти седмично, за да я успокоите и възстановите.

5. Вода, много вода

Пийте най-малко 8 чаши вода дневно. Не пренебрегвайте ефекта и от розовата вода. Тя предотвратява и намалява подпухналостта на очите сутрин, поддържа баланса на pH и естествено хидратира кожата.

6. Спа ден всеки ден?

Не забравяйте да се поглезите. Лекият масаж на лицето с масла може да направи чудеса. В зависимост от вида на кожата си, подберете масла от горчица, кокосов орех, бадеми. Те са с отлични подхранващи вещества, подпомагащи кожата да е мека и блестяща. За още по-голямо удоволствие, включете успокояваща инструментална музика.

7. Тренировка за лице

Не пренебрегвайте линията на челюстта и мускулите на лицето. Само за 5 минути на ден изпълнете няколко упражнения. Отпуснете брадичката към гърдите, задръжте за известно време и направете няколко повторения на движението през равни интервали. Погледнете нагоре към тавана и задръжте в тази поза опънато лицето. Така лицевите мускули се разтягат и стимулират здравината на кожата.

По статията работи: Даниела Дамянова

Източник: food.ndtv.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияХранене при...Здравни съветиСнимкиЛюбопитноАлтернативна медицинаЛайфстайлЛеченияСпециалистиБотаникаНовиниТестовеМикробиологияВидеоИсторияЗдравни проблемиПатологияСпортФизиологияМедицински изследванияКлинични пътекиПроизводителиНормативни актовеЗаведения