Начало Съвети Здраво тяло Първа помощ при... Ако разберете, че някой е поел свръхдоза наркотик, действайте веднага

Ако разберете, че някой е поел свръхдоза наркотик, действайте веднага

Ако разберете, че някой е поел свръхдоза наркотик, действайте веднага - изображение

Ако ви се стори, че някой е поел свръхдоза от даден наркотик, без да изпадате в паника, незабавно повикайте Бърза помощ или закарайте пострадалия в най-близката болница. Ето някои от най-типичните симптоми за свръхдоза: свити, превърнати почти в точици зеници; влажна, лепкава кожа със синкав оттенък; забавен пулс; затруднено дишане, което може да доведе до блокиране на дихателната дейност; конвулсии; състояние на кома. Не забравяйте, че вашите действия в този момент могат да бъдат животоспасяващи за човека, когото сте открили в подобно състояние.

Още по темата:

3.5, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияНовиниПсихологияЛюбопитноЗдравни съветиЛеченияОрганизацииЛайфстайлАлт. медицинаСнимкиТестовеАнкетиХранене при...СпортНормативни актовеВидеоЗдравни проблемиИнтервютаИсторияИзследванияБотаника