Начало Съвети Околна среда и бит Спорт и свободно време Изгорете излишните калории с минимални усилия чрез 10 необичайни начина

Изгорете излишните калории с минимални усилия чрез 10 необичайни начина

Изгорете излишните калории с минимални усилия чрез 10 необичайни начина - изображение

Повечето от нас свързват отслабването с изтощителни тренировки, строги диети и други неприятни неща. Оказва се, че може да се отървем от наднорменото тегло чрез няколко лесни метода като седенето пред телевизора - просто трябва да изберем правилния филм. Вижте най-необичайните начини за изгаряне на излишните калории. Някои от тях са наистина невероятни.

1. Пазаруване

Пазаруването е много по-изтощително, отколкото може да си представите. Първо, то трае повече от 2-3 часа. И второ, вашата разходка с торби се превръща в тренировка с тежести. Тричасовото пазаруване се равнява на едночасово каране на колело, което изгаря близо 500 калории.

2. Чистене

Домакинската работа става по-привлекателна, ако вземете предвид, че тя помага за поддържане на тонизирано тяло. Само 30 минути дневно от тази дейност изгарят около 85 калории, което се равнява на 15-минутна коремна тренировка. А основното почистване изразходва близо 170 калории.

3. Вино

Според проучване, проведено в университета на Албърта, Канада, чаша сухо вино може да замени едночасовата тренировка във фитнес залата. Съединенията в тази напитка помагат за насърчаване на сърдечния ритъм и мускулната производителност, а ресвератролът способства за превръщане на бялата мазнина в кафява.

4. Пеене

Пеенето активира различни мускули. И представлява чудесен начин за отслабване. За да изгорите 100 калории, трябва да пеете в рамките на час или да правите лицеви опори в продължение на 15 минути. Страхотен начин да се харесате на вашите съседи, сутрин по време на душ, нали?

5. Спане

Когато се събудите и кажете: "Още 5 минути!", предоставяте на тялото възможност за изгаряне на няколко допълнителни калории. Според изследвания, ако спите без дрехи в рамките на месец, може да насърчите производството на кафяви мастни клетки и да увеличите метаболитната активност. И разбира се, да окажете влияние върху формата на вашето тяло.

6. Кръводаряване

Според изследване, проведено в Калифорнийския университет, хората изгарят близо 600 калории за даряване на литър кръв. Същото количество се изразходва при плуване с бързи темпове в рамките на час. Но не забравяйте, че загубата на калории е само бонус, който получавате, след като направите нещо наистина достойно като даряването на кръв.

7. Целуване

Този метод може да помогне за изгаряне на повече от 60 калории, ако се целувате в продължение на час. Същото количество се изразходва с 5-минутно бързо бягане. И ако добавите страст към вашите целувки, броят на изгорените калории може да нарасне до 90. Разбира се, няма да загубите толкова много, но пък това е приятен бонус.

8. Смях

Изследване, проведено от медицинския център към университета Вандербилт, установява, че смехът в продължение на 10-15 минути изгаря 10-40 калории. Това зависи от емоциите: силният смях изгаря повече излишни мазнини, отколкото слабото кикотене. В допълнение, може да загубите същото количество калории, ако правите клекове в продължение на 10 минути.

9. Мъжка компания

Според изследване, жените консумират по-малко храна, когато се хранят в компанията на мъже. И това е лесно за обяснение: дамите се опитват да спазват определени обществени стандарти. Колкото по-малко ядат, толкова по-слаби стават. Това не е ли чудесна причина да излезете на среща?

10. Филми на ужасите

Учените твърдят, че гледането на филми на ужасите стимулира производството на адреналин. Този хормон намалява апетита и насърчава метаболизма. Ето списък с някои филми, които допринасят за тонизиране на тялото:

  • "Убийствен пъзел": 133 калории
  • "Пришълецът": 152 калории
  • "Екзорсистът": 158 калории
  • "Челюсти": 161 калории
  • "Сиянието": 184 калории

Може да изгорите същото количество калории, ако скачате на въже в продължение на 15 минути. Това е чудесно, нали?

Всички тези методи помагат да изгорите калориите, докато се забавлявате. Но те не могат да заместят напълно физическата активност. Нито пеенето, нито гледането на филми помага за изграждане на големи мускули и оформяне на перфектно тяло. За целта е нужно да използвате съветите като допълнение към спортните дейности.

По статията работи: Маргарита Добрева
Източник: brightside.me
Снимка: edition.cnn.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноХранене при...СнимкиСпортЗдравни съветиДиетиЛеченияЛайфстайлРецептиАлтернативна медицинаИсторияТестовеНовиниПсихологияБотаникаПроизводителиКалкулатори