Начало Съвети Здраво тяло За жената Консумирайте 18 суперхрани за укрепване на женското здраве

Консумирайте 18 суперхрани за укрепване на женското здраве

Консумирайте 18 суперхрани за укрепване на женското здраве - изображение

Представяме ви списък със суперхраните, които могат да накарат всяка жена да изглежда красива и да се чувства добре.

  • Храна за сияйна кожа.

Всяка жена има свой собствен начин за поддържане на красива и здрава кожа. Въпреки това, съществуват някои универсални неща, които могат да й придадат сияйност и да забавят процесите на преждевременно стареене. Храните, съдържащи високо количество антиоксиданти, като витамин A, C и E, ускоряват заздравителните процеси на кожата и я предпазват от вредното влияние на ултравиолетовите лъчи. Алфа липоевата киселина заличава и предотвратява пигментацията. Коензим Q10 също играе важна роля за придаване на младежки вид на кожата. Увеличете консумацията на храни с високо съдържание на цинк, за да стимулирате заздравителните процеси.

  • Храна за красив и стегнат бюст.

Според едно проучване, консумацията на някои видове храни може да предпази от развитие на рак и да предотврати растежа на ракови клетки в гърдата. Броколите, по-специално, съдържат индол-3-карбинол, антиоксидант с огромни ползи за здравето. Добавете тези зеленчуци към вашето ежедневно меню, за да направите услуга на цялото тяло.

  • Храна за здрави зъби и кости.

Калцият е най-същественият елемент за развитието на зъбната и костната структура. Той е неразделна част от витамин D, който подпомага костната минерализация. Освен това повишава настроението и подобрява когнитивните функции.

  • Храна за хормонален баланс.

Изследване, проведено от Кливланд Клиник (САЩ), показва, че репродуктивната система играе жизнено важна роля за оцеляването на вида. За жените, доброто плодородие и хормоналният баланс се определят от консумацията на храни, богати на Омега-3 мастни киселини, витамин E, йод, холин и витамин C.

  • Храна за изграждане на мускулите и контролиране на теглото.

Протеинът е невероятно важен за младите момичета. Той осигурява оптимално здраве и телесна композиция. Приемът на това вещество помага за ускоряване на метаболизма и намаляване на теглото. Експертите съветват да консумирате по 1 грам протеин на килограм телесна маса.

  • Храна за укрепване на нервната система.

Жените трябва да приемат по 0,4 милиграма фолиева киселина (витамин B9) дневно. Фолиевата киселина помага на тялото да произвежда нови клетки, да поддържа балансирано емоционално състояние и да стимулира имунната система.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.everydayhealth.com
По статията работи: Маргарита Добрева

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноСнимкиТестовеЛайфстайлЗдравни съветиНормативни актовеНовиниОрганизацииПсихологияХранене при...СпортСоциални грижиАлт. медицинаФизиологияЗаведенияАнкетиЛеченияИнтервютаОткритияИсторияПроизводителиОбразованиеРецептиКлинични пътекиБотаникаПатологияДиетиСпециалисти