Начало Съвети Околна среда и бит Спорт и свободно време Следвайте 4 основни стъпки, ако искате да се отървете от биреното коремче

Следвайте 4 основни стъпки, ако искате да се отървете от биреното коремче

Следвайте 4 основни стъпки, ако искате да се отървете от биреното коремче - изображение

Една от "най-пестеливите части" на нашето тяло не иска да се сбогува със своите "спестявания". Въпреки това има упражнения, които могат да помогнат да влезете във форма, ако се доверите на правилния подход. Представяме ви някои от основните етапи за премахване на излишните сантиметри от корема.

  • Първи етап: Преразгледайте диетата

Опитайте да сведете до минимум количеството на захар и въглехидрати във вашата диета: заменете газираната вода с чай, кифличките с ядки и плодове, а захарта с мед. Приемайте повече фибри и зеленчуци.

  • Втори етап: Отървете се от излишните килограми

Бягайте по 30 минути дневно и скоро може да забележите положителните промени във вашата фигура. Ако извършването на тази дейност в рамките на определеното време изглежда прекалено трудна, опитайте да я редувате с вървене. Бягането изгаря 2,5 пъти повече калории от ходенето.

Плувайте по 30 минути дневно. Извършвайте дейността в рамките на 2-3 пъти седмично. Най-важното нещо е да продължите да се движите, тъй като водните упражнения помагат за премахване на излишните мазнини: час интензивно упражнение изгаря близо 500 калории.

Карането на колело е едно от основните упражнения, които може да практикувате, ако искате да отслабнете. Правете това по 2-3 пъти седмично с нормални темпове.

  • Трети етап: Подсилете коремните мускули

Кардио упражненията помагат за намаляване на телесното тегло, но не правят корема напълно плосък. Имате нужда от комплексен подход, който да насърчи изгарянето на мазнините и да подсили мускулите.

Техниката "Вакуум" е страхотна. За да я приложите, трябва да издишате въздуха от белите дробове, да издърпате коремните части към гръбначния стълб и да задържите дъха за 15-20 секунди. Повторете 10 последователни пъти. Прилагайте техниката в рамките на 3-4 пъти дневно и скоро може да забележите разлика в размера на вашата талия.

Поза "Дъска". Това е просто, но много ефективно упражнение. Правете го по 2-3 пъти дневно в рамките на 30 секунди, увеличавайки постепенно продължителността. Освен изгарянето на калории и подсилването на коремните мускули, поза "Дъска" подобрява стойката и намалява напрежението в областта на гръбначния стълб.

  • Четвърти етап: Постигнете мускулен релеф

Коремни преси. Тези упражнения подсилват мускулите на торса и корема. Укрепването на основната мускулна група в съответната зона оказва влияние върху останалите. Опитайте различни видове коремни преси, за да развиете коремните мускули.

Повдигане на краката. Легнете по гръб и поставете ръце върху пода за баланс. Бавно повдигнете и свалете краката. Повторете упражнението 10-15 пъти. Може да забележите прогрес в рамките на 30 последователни дни. 

Бонус


Вземете студен душ след тренировка. Ниските температури не само помагат за намаляване на млечната киселина в организма, която причинява мускулна болка, но също така намалява излишните калории, карайки тялото да работи повече, за да запази топлината.

Редактор: Маргарита Добрева
Източник: brightside.me
Снимка: antecualquierduda.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлЛюбопитноСпортСнимкиЗдравни съветиВидеоДиети