Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Приложете 7 трика за отслабване и поддържане на теглото

Приложете 7 трика за отслабване и поддържане на теглото

Приложете 7 трика за отслабване и поддържане на теглото - изображение

Ние се опитваме да следвате тези популярни рецепти, които сякаш изглеждат чудотворни: отслабваме и влизаме във форма. Но поради някаква причина, няколко седмици по-късно се изправяме срещу друг проблем: така наречения "йо-йо" ефект. Той възстановява загубените килограми и дори да наддаде някой допълнителен отгоре. Искаме да споделим с вас тези прости трикове, които могат да ви помогнат да запазите килограмите и да забравите за проклятието на този ефект.

1. Вашият диетичен план не трябва да ви кара да се чувствате зле или да ви носи негативни емоции.


Не бива да се чувствате зле, докато губите килограми. Вашата диета трябва да бъде лишена от вина. Така казано, ако храната, която консумирате през деня, генерира чувство на вина или ви кара да искате да се накажете заради яденето на нещо сладко, вие няма да постигнете желаните резултати в близко бъдеще. Най-доброто нещо, което може да направите, е да се откажете от такива екстремни диети. Отървете се от негативните чувства, фокусирайте се върху положителните неща и помислете за това, което сте постигнали. Продължавайте с добрата работа и не забравяйте, че понякога е добре да изневерявате на диетата си.

2. Изберете контролирана диета, но не и супер стриктна.


Ако сте решили да започнете катастрофална диета или стриктен режим на хранене, който ви кара да страдате физически, бъдете готови да изпитате странични ефекти и здравословни проблеми като стрес, тревожност и произтичащи от това загуба на коса, тъга, нервност, проблеми с концентрацията и риск от изпадане в хранителни разтройства. Най-добрата идея е да се консултирате с диетолог преди това. Оставете на професионалиста да изготви подходящ план за хранене в зависимост от вашите нужди и възможности на тялото ви.

3. Поставете си реалистични цели.


Първото нещо, което трябва да разберете, е, че бързото сваляне на килограми и сдобиване с мечтаното тяло само в рамките на седмица не е реалистична и постижима цел. Запомнете, че внезапната промяна в хранителното поведение е вредно за вашето здраве. Най-добре е да правите малки, но здравословни стъпки на дневна база и да осъществите бавен, но съществен напредък. Това е единственият начин за постигане на красиво и здраво тяло според вашия конституционен тип.

4. Доверете се на силата на ума си.


Вашият ум играе важна роля за постигане на зададените цели: той наистина помага за преодоляване на страха от провал. Всеки път, когато чувствате сякаш пропускате тренировка или ядете нещо "забранено", се фокусирайте върху целите си и се опитайте да ангажирате ума си. Завладейте го, защото, ако му е скучно, вие може да почувствате глад.

5. Не забравяйте едно просто правило: "По-малкото е повече.".


Въпреки че може да звучи налудничаво, честата консумация на малко количество храна през целия ден е ключът към успешна загуба на тегло. Това предотвратява чувството на глад и активира метаболизма.

6. Не забравяйте да следите вашия прогрес.


Трябва да се теглите всеки ден и да записвате всички промени. Това ще ви помогне да поддържате курса и да оцените своя прогрес, дори ако той е минимален. Имайте предвид, че бавният и стабилен напредък е идеалният начин за загуба и поддържане на тегло и подобряване на навиците, без много страдания.

7. И да, упражнявайте се.


Здравословната диета ще ви помогне да отслабнете, но вие няма да натрупате мускулна маса и да се сдобиете с тонизирано тяло, без да се упражнявате. Не е необходимо да прекарате целия си живот във фитнес зала - просто предприемете няколко малки стъпки и се опитайте да правите нещо, което ви харесва. Физическата активност наистина помага за по-бързо отслабване. В допълнение, тя ви кара да се чувствате по-добре: намалява риска от някои заболявания и подобрява мозъчната функция.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.slimming.co.uk

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСпортЛюбопитноЗдравни съветиСнимкиЛайфстайлХранене при...Алтернативна медицинаДиетиРецептиТестовеНовиниПсихологияИсторияБотаникаКалкулаториПроизводителиЛечения