Начало Съвети Здраво тяло За детето Включете тези 5 зеленчука в менюто на децата, за да пораснат на височина

Включете тези 5 зеленчука в менюто на децата, за да пораснат на височина

Включете тези 5 зеленчука в менюто на децата, за да пораснат на височина   - изображение
Родителите знаят, колко е важен хранителният режим на децата, за да пораснат на височина в пълния си потенциал. Вижте 7 зеленчука, които да включите в режима на малчуганите. 
 
  • Спанак
Спанакът е много хранителен зеленчук, който съдържа калций, витамини, желязо и влакна. Неговият ценен състав от хранителни вещества са от съществено значение за правилното функциониране на тялото и растежа на тялото.
 
  • Ряпа

Ряпата съдържа витамини, фибри и протеини, които спомагат освобождаването на хормона на растежа, което от своя страна помага израстването на височината.

  • Бамя
 
Бамята е много хранителен зеленчук, които съдържа витамини, минерали, въглехидрати  и влакна. Включете я на трапезата си, за да стимулирате израстването на вашите деца. 
 
  • Фасул
Фасулът също е растение с ценен хранителен състав. Освен, че съдържа фолати и влакна, той е богат и на протеини, които подпомагат растежа на височина.
 
  • Грах
Кръглите зелени грахчета са много вкусен начин да помогнете на детето да достигне по-висок ръст. Грахът съдържа протеини, витамини, фибри, лутеин и минерали. Затова  включете го в менюто на малчуганите. 
 
Източник: organicfacts.net
По статията работи Росица Раднева

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСнимкиЗдравни съветиЛюбопитноАлтернативна медицинаХранене при...ЛайфстайлСпортРецептиДиетиБотаникаНовиниЛеченияХрани и ястия