Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Влезте във форма с тези 11 трика

Влезте във форма с тези 11 трика

Влезте във форма с тези 11 трика - изображение

Търсите диетичен план, който да отговаря на вашия начин на живот, нужди и вкусове? Ние наистина искаме да ви помогнем да го откриете. Поради тази причина ви представяме 11 тайни, способни да променят начина, по който изглеждате и се чувствате.

1. Поставете си реалистични цели.

Поставете си дългосрочни и краткосрочни цели. Уверете се, че те са реалистични и постижими. Задайте цели, които може да постигнете за кратък период. Отделете си време, за да се възнаградите за всеки успех - това ще ви помогне да поддържате позитивно отношение към постигането на крайната цел.

2. Обилна закуска и лека вечеря.

Помните ли известната поговорка: "Закусвайте като цар и вечеряйте като просяк"? Проучванията показват, че хората, които пропускат закуска, са изложени на повишен риск от затлъстяване. Ето защо е важно да не правите подобна грешка. Леката вечеря, от своя страна, може да ви помогне да спите като бебе и да ускори вашия метаболизъм.

3. Научете се да разпознавате кога сте гладни.

Знаете ли, че нашето тяло, често бърка глад с жажда? Когато сме дехидратирани, то получава същите сигнали, както когато изпитваме нужда от храна. Така че, ако се опитвате да отслабнете, е важно да следите вашия прием на течности. Когато се почувствате гладни, изпийте чаша вода и изчакайте няколко минути, за да избегнете приема на повече храна, отколкото тялото ви се нуждае.

4. Опитайте се да ядете малко и често.
Дългите почивки между храненията могат да засилят чувството на глад. Така, когато настъпи момент, в който да се храните, е възможно да приемете повече храна, отколкото ви е необходима.

5. Научете се да готвите.

Хората обикновено мислят, че "здравословната" храна е скучна и безвкусна, но това съвсем не е така. Тайната се крие в овкусяването и разнообразяването. Възползвайте се от възможността да опитате нови ястия и да създадете такива от храни, които харесвате.

6. Създайте времева линия.
Едноседмичният план е чудесна идея. По този начин вие може да постигнете вашите цели много по-бързо. Например, планирайте храненето и дейностите за следващата седмица. Опитайте се да правите различни неща, за да не се отегчавате. Карайте велосипед, разходете се до красиво място или пригответе вкусно и здравословно ястие с приятели.

7. Сладки изкушения.

Понякога трябва да се възнаградим за добро поведение. Това не означава, че може да изядем половин килограм сладолед. Позволете си малка порция от вашата любима храна и се върнете към обичайната си диета.

8. Намалете порциите.

Един от най-добрите начини за надхитряване на мозъка и избягване на преяждането се крие в намаляване размера на порциите. По този начин количеството храна изглежда по-голямо и вие си мислите, че приемате повече от нея.

9. Всички правим грешки.
Не се винете в моменти на слабост. Това са нормални неща и те могат да се случат на всеки човек. Признайте грешката си, преодолейте я и се върнете към вашето здравословно ежедневие.

10. Мислете позитивно.

Ако се почувствате разочаровани и решите да се откажете, помислете за положителните неща, които сте постигнали, независимо колко малки са те. Записвайте вашата основна цел всеки ден, за да си напомняте колко много я искате. Това може да ви задържи фокусирани и мотивирани.

11. Намалете стреса.
Понякога желанието за консумация на храна увеличава стреса до такава степен, че яденето се превръща във всичко, за което ние почваме да мислим. Това е контрапродуктивно за вашия организъм, тъй като стресът генерира кортизол - хормон, който възпрепятства загубата на тегло. Затова отпуснете ума си, прочетете книга и се опитайте да направите нещо, което наистина ви харесва.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.thoughtcatalog.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛюбопитноСпортСнимкиЛайфстайлАлтернативна медицинаХранене при...ДиетиИсторияНовиниПсихологияРецептиТестовеБотаникаЛеченияПроизводителиКалкулатори