Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Изградете 8 прости навика, за да ускорите метаболизма

Изградете 8 прости навика, за да ускорите метаболизма

Изградете 8 прости навика, за да ускорите метаболизма - изображение

Колко пъти в годината се опитвате да започнете нова диета? Дали наистина действа? Ние вярваме, че загубата на тегло не бива да бъде стресираща или сложна. Всичко, което трябва да направите, е да изградите няколко прости навика. Това са 8 научно доказани съвета, които да ви помогнат да постигнете желаното тяло.

1. Правете упражнения 30 минути дневно.

Изследователи от университета в Копенхаген, Дания, установяват, че упражненията в продължение на 30 минути дневно могат да помогнат за загубата на тегло с близо 25%, отколкото за час.

2. Яжте бавно и съзнателно.
В този забързан свят, бързото хранене се превръща в лош навик, който може да бъде поправен само, ако наистина желаете. По ирония на съдбата, бързото хранене намалява чувството на ситост, водейки до преяждане. Когато мозъкът регистрира, че стомахът е пълен, вие вече сте консумирали много повече, отколкото тялото ви се нуждае.

3. Избягвайте да се храните пред компютъра или телевизора.
Според American Journal of Clinical Nutrition, хранителните реклами по телевизията, особено тези за нездравословни храни, увеличават апетита и ни карат да преяждаме. Освен това, когато се храним пред телевизора или компютъра, ние често не обръщаме внимание на количеството храна, която приемаме.

4. Не отоплявайте прекалено много дома си.

Според изследване, публикувано от списание Obesity Reviews, съществува връзка между намаленото излагане на сезонен студ и увеличаване на затлъстяването в страни като САЩ, Великобритания и други. Когато сме изложени на студ, ние потръпваме: нашите скелетни мускули се свиват, за да генерират топлина, дори в леко студени условия, когато не треперим. Така че, когато отопляваме цялата къща, вече няма нужда да се адаптираме към различни температури и така горим по-малко калории.

5. Четете етикетите на храните.
Хранителната стойност, изписана върху етикетите на храните, може да ви бъде полезна и да ви помогне да направите правилния здравословен избор, за да постигнете желаното тяло. Изследване, публикувано в Journal of Consumer Affairs, установява, че хората, които четат етикетите на храните редовно, са по-склонни да загубят тегло, особено при жени на възраст между 37-50 години.

6. Консумирайте повече кисело мляко и ядки.
Според изследване, проведено в Харвардското училище за обществено здраве, консумацията на кисело мляко и ядки е много по-ефективна за загубата на тегло в дългосрочен план, отколкото приема на плодове и зеленчуци.

7. Яжте люти чушки и поправки.
Консумирането на люти чушки помага за загубата на тегло, посредством ускоряване на метаболизма. В допълнение, те намаляват апетита и горят калории по-бързо, според изследване от Университет Пардю.

8. Пийте вода.
Това поддържа тялото хидратирано, генерира ситост и ускорява метаболизма - всички, от които, способстват за постигане на желаното тегло. Клинично тестване, представено по време на среща на Американското химично общество, потвърждава, че пиенето на две чаши вода, преди хранене, помага на човек да отслабне и да постигне желаното тегло.

Източник: www.brightside.me
Снимки: www.foxnews.com / www.apia.org.nz / www.clinicaatilra.com.ar

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиАлтернативна медицинаЛюбопитноДиетиСнимкиСпортЛайфстайлХранене при...Медицински изследванияКлинични пътекиНовиниСпециалистиБотаникаЗаведенияЛеченияИсторияТестовеРецептиПсихологияПроизводителиКалкулатори