Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Как да отслабнете без много усилия?

Как да отслабнете без много усилия?

Как да отслабнете без много усилия? - изображение

Вашата фигура няма да стане красива и стройна само с едно щракване на пръстите. Това обаче не означава, че трябва да се измъчвате с изтощителни упражнения и строги диети - въпреки че не може да минете без физическа активност и здравословно хранене. Представяме ви няколко съвета, които могат да ви помогнат да влезете във форма. Това, което е още по-добре, е, че те не изискват много усилия.

1. Не прекалявайте с фитнеса.

Ключът към успешното отслабване не се крие в изтощителните ежедневни тренировки. Доказано е, че хората, които ходят на фитнес и тези, които са умерено активни, изразходват почти еднакво количество калории, заради способността на тялото да се адаптира. Повече невинаги означава по-добре.

2. Гледайте на тренировката като начин на живот, а не като наказание.

Спрете да тренирате, ако това ви кара да се чувствате нещастни. Всяка редовна физическа дейност (плуване, танци, туризъм, активно пазаруване и други) може да доведе до същия резултат. Основното нещо е да останете активни и да се забавлявате.

3. Теглете се редовно.

Теглете се ежедневно или поне през ден. Това може да помогне за засилване на положителните резултати и да ви накара да се замислите по два пъти, преди да пристъпите към консумацията на допълнително парче торта.

4. Приемайте храни с пробиотици.

Не всички пробиотици могат да ви помогнат да отслабнете. Изследванията показват, че чревната флора на хора с наднормено тегло се различава от тази на слабите. Храните, съдържащи Лактобацилус рамнозус, могат да променят ситуацията. Ето защо трябва да обърнете внимание на съставките в млечните продукти с пробиотици.

5. Включете боб, грах и леща във вашата диета.

Ежедневната консумация на боб, грах, нахут или леща може да помогне за намаляване и поддържане на теглото.

6. Не се отказвайте от протеините.

Не се отказвайте от храните, богати на протеини. Те подобряват физическата активност и насърчават загубата на тегло. Вашето тяло се нуждае от протеини, мазнини и въглехидрати, за да функционира правилно. Тяхното количество може да варира, но не бива да ги изключвате напълно от вашата диета.

7. Яжте от малки чинии.

Използвайте малки чинии. По този начин може да намалите порциите и следователно приетите калории. Освен това малката чиния създава илюзия за повече храна.

8. Снабдете се с ярка покривка или чинии.

Използвайте контрастни цветове на покривки и прибори за хранене. По този начин може да постигнете илюзията на Делбьоф: нормална чиния с обичайна порция изглежда по-голяма. Вие ще се почувствате така, сякаш сте консумирали повече храна, въпреки че порциите са еднакви. В резултат на това ще се заситите по-бързо, получавайки същото и дори по-малко количество калории.

9. Следете приема на калории.

Водете си дневник или използвайте мобилно приложение, за да записвате всичко, което консумирате през деня. По този начин може да контролирате процеса на отслабване и да приемате точно толкова храна, колкото е необходимо.

10. Четете етикетите.

Четете етикетите върху храните. Те показват какво точно консумирате и колко калорично и здравословно е то. Освен това, етикетите могат да ви помогнат да добавите точна информация за храните във вашия дневник. Така шансовете за намаляване на теглото се увеличават.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.lifehack.org
По статията работи: Маргарита Добрева

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛюбопитноСпортДиетиСнимкиЛайфстайлАлтернативна медицинаИсторияХранене при...РецептиТестовеНовиниПсихологияБотаникаЛеченияПроизводителиКалкулатори