Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Консумирайте тези 15 здравословни храни, ако искате да отслабнете

Консумирайте тези 15 здравословни храни, ако искате да отслабнете

Консумирайте тези 15 здравословни храни, ако искате да отслабнете - изображение

Търсенето на подходящ начин за намаляване на теглото може да изглежда малко сложно в началото, но в действителност са необходими няколко леки промени в хранителните навици, за да се доближите до съответната цел. Представяме ви списък с трикове за заменяне на храната, които могат да ви помогнат да постигнете желаната фигура, без да се налага да се ограничавате в храненето.

  • Пуканките са съставени от... въздух. Те съдържат по-малко мазнини и калории от картофения чипс.

  • Майонезата е богата на захар и наситени мазнини, за разлика от горчицата.

  • Кафявият ориз е по-здравословен от белия, заради наличието на фибри, витамини и минерали.

  • Кокосовото брашно е чудесен източник на фибри и протеини и има по-ниско съдържание на въглехидрати.

  • Двуспоровата печурка служи като перфектна нисковъглехидратна версия на хлебна питка, като заедно с това доставя същото "бургерско" изживяване.
  • Преработеното какао губи голяма част от своите хранителни вещества, докато непреработеното е пълно с антиоксиданти и предоставя повече ползи за организма.
  • Пюрето от карфиол има структура, подобна на картофеното пюре, но съдържа по-малко въглехидрати и почти никакви мазнини.
  • Медът е богат на витамини и минерали. Той е по-сладък и по-лесен за усвояване от рафинираната захар.
  • Кравето мляко съдържа много повече мазнини и захар, отколкото бадемовото или друго растително мляко.
  • Тиквичките са чудесен заместител на тестените изделия. Те имат по-малко калории и въглехидрати.
 
  • За разлика от галетата, овесените ядки са богати на фибри, минерали и здравословни въглехидрати.
  • Хималайската сол е пълна с минерали и се абсорбира по-лесно в чист вид.
  • Безалкохолните напитки се приготвят с изкуствени подсладители. Чаят съдържа антиоксиданти.
  • Пържените картофки съдържат два пъти повече калории и въглехидрати, отколкото порция моркови.
  • Бананите имат естествен сладък вкус и кремообразна консистенция. Освен това те не съдържат захар и нездравословни мазнини.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.entwellbeing.com.au
По статията работи: Маргарита Добрева

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиСпортДиетиЛюбопитноЛайфстайлСнимкиАлтернативна медицинаХранене при...ИсторияТестовеНовиниПсихологияРецептиБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители