Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Контролирайте тялото чрез 7 лесни начина

Контролирайте тялото чрез 7 лесни начина

Контролирайте тялото чрез 7 лесни начина - изображение

Много от нас попадат в ситуация, в която имат ужасно главоболие, но понякога са на среща или просто не могат да вземат хапче. Според изследвания, мозъкът контролира тялото, за да се опита да намали болката. В следната статия може да намерите няколко метода за регулиране на различни състояния. Представяме ви 7 невероятни трика, способни да окажат контрол върху човешкото тяло.

1. Намалете безпокойството

Тази точка се нарича "Духовна порта" и нейното притискане помага за облекчаване на тревогата и безпокойството.

Обърнете дланта нагоре и намерете сухожилието, разположено близо до основата на кутрето. Потърсете меко място в неговата вътрешна част и притиснете с показалец. Вдишайте и издишайте бавно и дълбоко.

Този метод помага за насърчаване на спокойствието по време на труден разговор, публични изказвания или други стресови ситуации.

2. Контролирайте рефлексите

Използвайте този трик в случаи на нежелани рефлекси. Просто стиснете палеца на лявата ръка и усетете незабавно облекчение. Причината, поради която този трик действа, все още не е разгадана от учените, но е доказано, че пациентите (в денталните кабинети), прилагащи натиск върху съответната зона, се успокояват по-лесно.

3. Забавете сърдечната честота

Понякога (след бягане или преживяване на силен стрес) чувствате, че вашият сърдечен ритъм се ускорява. Има един лесен начин да го регулирате с помощта на дишането.

За да се отървете от високата сърдечна честота, използвайте следния трик. Стиснете носа и се опитайте да издишате със затворена уста. По този начин може да окажете натиск върху гръдната кухина и да стимулирате блуждаещия нерв.

4. Третирайте стомашен вирус

Ако имате стомашен вирус, може да се чувствате леко замаяни. За да облекчите това състояние, трябва да масажирате "точките на вътрешните уши". Те се намират на върха на двата крака - между безименните пръсти и кутретата.

Използвайте показалците, за да ги притиснете толкова силно, че да ги усетите, но не и да изпитате болка. Масажирайте в продължение на 30 секунди.

5. Овладейте гнева

Всеки се е чувствал ядосан и понякога е изпитвал затруднения в концентрацията заради емоции. Вероятно сте забелязвали, че гмуркането в студена вода помага за "освежаване на мозъка". Това е така, защото питейната течност позволява на тялото да използва кислорода много по-ефективно.

Следващият път, когато забележите, че емоциите излизат извън контрол, измийте лицето си или потопете ръцете си под студена вода.

6. Намаляване на главоболието

Акупунктурната точка YinTang се намира в средата на челото - между веждите. Тя може да бъде истинско спасение за тези, които не искат да приемат лекарства. YinTang помага за намаляване на главоболието и тревожността.

Внимателно притиснете точката с помощта на показалци и средни пръсти в продължение на 30 секунди. По този начин може да почувствате незабавно облекчение. Ако болката продължава, изчакайте 5 минути, след което започнете да притискате точката многократно за още една минута.

7. Облекчете зъбобола

Това може да стане по два начина. Първият е да поставите кубче лед около засегнатия участъка, за да намалите дискомфорта, докато намерите подходящо средство за неговото облекчение.

Вторият е идеален за хора, които има чувствителни зъби. Просто вземете кубче лед и го поставете върху опакото на ръката. Започнете да го втривате в зоната между палеца и показалеца. Не след дълго време може да забележите положителните резултати.

Редактор: Маргарита Добрева
Източник: brightside.me
Снимка: kellymartinspeaks.co.uk

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиАлт. медицинаЛюбопитноЛечения