Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Насърчете изгарянето на излишни мазнини чрез 10 доказани начина

Насърчете изгарянето на излишни мазнини чрез 10 доказани начина

Насърчете изгарянето на излишни мазнини чрез 10 доказани начина - изображение

В периода между 1975-2017 година има 1,9 милиарда души с наднормено тегло. Близо 650 милиона от тях страдат от затлъстяване. В днешни дни поддържането на здравето изисква много ангажираност и време, с което повечето хора не разполагат. Представяме ви 10 начина за изгаряне на излишните мазнини. С тяхна помощ може да поддържате здравето и да се чувствате щастливи.

1. Яжте преди хранене

Скорошно проучване установява, че консумацията на супа преди хранене може да помогне за намаляване на апетита. Възможното обяснение е, че докато чакате ястието да изстине, трябва да приемате от него в малки количества като по този начин предоставяте на мозъка, хормоните и стомаха достатъчно време, за да координират посланието за "ситост".

2. Подправете вашата храна

Обичате пикантни храни? Ако е така, тогава имаме добри новини. Консумацията на пикантни храни временно стимулира вашия метаболизъм с близо 8%. По този начин темповете за изгаряне на калории в тялото се увеличават значително. Също така, е забелязано, че приемът на подобни продукти насърчават хората да хапват по-бавно, което е полезно за обмяната на веществата.

3. Консумирайте здравословни закуски между храненията

Яжте повече - но не по време на основно хранене. Да, правилно четете. В процеса на изгаряне на излишни мазнини е твърде възможно да "разпънете" времето между закуската, обяда и вечерята. Макар да звучи логично, чакането до настъпване на пълен глад може да доведе до прием на повече храна от необходимото. Също така, понякога се наблюдава бързо дъвчене, което е препоръчително да се избягва.

Съхранявайте здравословни закуски като бадеми, слънчогледови семена, нарязани ябълки, пълнозърнести бисквити и нискомаслено сирене под ръка и консумирайте продуктите на всеки няколко часа.

4. Спете повече

Добрата почивка е много важна за правилното функциониране на тялото. Проучване установява, че хората, които се подлагат на диети, приемат 6% по-малко калории, когато получават достатъчно количество сън.

5. Пийте много чай

Всеки знае, че човек трябва да пие близо 8 чаши вода дневно. Но това правило не е строго определено. Просто пийте вода, когато се чувствате жадни. Зеленият чай също е добър вариант. Той съдържа голямо количество антиоксиданти и помага за изгаряне на излишните мазнини. В допълнение, служи като чудесно средство за превенция на ракови заболявания.

6. Възползвайте се от синия цвят

Изследванията показват, че хората, които се хранят в синя кухня, приемат близо 33% по-малко храна от останалите. Оказва се, че този цвят помага за намаляване на апетита. Затова, ако искате да избегнете преяждането, най-добре да ядете в сини чинии.

7. Прекратете мултитаскинга

Мултитаскингът означава да правите много неща едновременно. Опитайте се да го избягвате. Не забравяйте, че той отмества фокуса на ума от важните неща към по-малко значимите. Муслтитаскингът може да ви накара са мислите за ядене. И следователно да забравите за диетата и пренебрегването на нездравословната храна.

8. Смейте се

Смехът предоставя аеробна тренировка за тялото. Той увеличава сърдечния ритъм и подобрява кръвообращението. Интензивният смях в продължение на час изгаря почти толкова калории, колкото вдигането на тежести за 30 минути.

9. Спете на хладно

Когато спите на хладно, вашето тяло започва да изгаря мазнините в областта на корема, за да запази телесната топлина. Проучване, публикувано в журнал "Диабет", установява, че хората, които взимат дрямка в помещения с температура от близо 20 градуса губят близо 7% повече калории от останалите.

10. Загасете лампата

Може да звучи странно, но това наистина действа. Изследователите от Държавния университет в Охайо откриват, че престоят в тъмно помещение може да допринесе за изгаряне на излишните мазнини.

По статията работи: Маргарита Добрева
Източник: brightside.me
Снимка: health.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛайфстайлДиетиЛюбопитноСпортСнимкиАлтернативна медицинаИсторияХранене при...ПсихологияРецептиТестовеНовиниЛеченияБотаникаКалкулаториПроизводители