Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Научете действието на някои от най-известните трикове за отслабване

Научете действието на някои от най-известните трикове за отслабване

Научете действието на някои от най-известните трикове за отслабване - изображение

Интернет е пълен с трикове за бързо и лесно отслабване. Но на кой от тях може да се доверите? Един от редакторите на Bright Side решава да ги приложи, за да различи правилните от грешните. Предупреждаваме ви - тези трикове действат различно при всеки човек. Ние искаме да споделим с вас опита на този екип и неговите наблюдения.

Трик 1: Пиене на вода преди хранене

  • Какво да правите: Консумирайте чаша вода 15-20 минути преди хранене. Тя помага за запълването на корема и по този начин намалява приема на голямо количество храна. Освен това способства за изгаряне на калориите.
  • Какво се случва: Надхитрявате стомаха си за 10 минути, след което гладът отново се връща и вие ядете не по-малко от обикновено.
  • Оценка: Трикът не действа.

Трик 2: Ароматерапия

  • Какво да правите: Докато готвите, апетитът може да се увеличи или да намалее до минимум, защото миризмата заблуждава вашия мозък, че сте сити. Ето защо повечето ароматерапевти препоръчват вдишването на аромат от ябълка, мента или ванилия по време на диета.
  • Какво се случва: Интензивната миризма на ароматно масло наистина намалява апетита, но не за дълго време. След половин час гладът се увеличава почти двойно.
  • Оценка: Този трик действа, но не за дълго.

Трик 3: Миене на зъбите вместо прием на десерт

  • Какво да правите: Друг начин да се преборите с непрестанния глад е като си измиете зъби, преди да пристъпите към хранене. Усещайки ментола от пастата за зъби в устната кухина, вашият мозък получава сигнал, че храненето е приключило.
  • Какво се случва: Губите апетит за период от един-два часа.
  • Оценка: Трикът работи.

Трик 4: Прием на храна в изправено положение

  • Какво да правите: Много диетолози препоръчват на хората да стоят изправени, докато се хранят, защото така изгарят повече калории. Те се засищат по-бързо и ядат по-малко.
  • Какво се случва: Консумацията на значително количество храна намалява.
  • Оценка: Да, този трик работи, но не както трябва. Докато сте изправни, стомахът ви не се засища толкова добре, както докато сте седнали. Изненадващо е как изобщо действа.

Трик 5: Държане на приборите за хранене с "грешната" ръка 

  • Какво да правите: Психолозите твърдят, че похапването с "грешната" ръка намалява апетита. По този начин ние ядем много по-малко.
  • Какво се случва: Появява се неудобство при хранене с лявата ръка, в случай, че сте десничар и обратното.
  • Оценка: Този трик не работи.

Трик 6: Използване на студени нюанси в кухнята

  • Какво да правите: Хората, склонни към преяждане, трябва да използват съдове със студени нюанси. Счита се, че те могат да помогнат за намаляване на апетита и да насърчат спокойствието.
  • Какво се случва: Консумацията на храна значително намалява.
  • Оценка: Този трик работи.

Трик 7: Хранене в полумрак

  • Какво да правите: Този трик е популярен сред жителите на Европа. Когато се храним в затъмнени пространства, ние не забелязваме колко много храна остава в нашата чиния и в крайна сметка ядем толкова, колкото е необходимо.
  • Какво се случва: Създава се атмосфера, която предразполага към бавно хранене и бързо засищане.
  • Оценка: Този трик действа, но вероятно по друга причина.

Трик 8: Избор на храни, които се усвояват по-бавно

  • Какво да правите: Храните, които са приблизително еднакви по тегло или брой калории, могат да имат нужда от различно време за храносмилане. Например, понякога сутрин е по-добре да ядете яйца, отколкото овесена каша. По този начин може да останете сити до обяд.
  • Какво се случва: Усвоявате сутрешните овесени ядки много бързо и гладът се връща след час. Омлетът обаче засища много по-дълго. Това е така, защото в него се съдържат повече мазнини. Благодарение на тях вие се чувствате добре и не е необходимо да ядете нищо до обяд.
  • Оценка: По-добре е да ядете яйца, отколкото овесени ядки за закука.

Трик 9: Преобличане за хранене

  • Какво да правите: Когато се храните, облечени с красива рокля, подсъзнателно се държите по-официално. Вие сте по-чисти, ядете по-бавно и дъвчете храната по-усърдно. Освен това, тясната рокля няма да ви позволи да преядете.
  • Какво се случва: Вярно е. Когато носите хубава рокля, непрекъснато се притеснявате, че ще я оцапате. Освен това се опитвате да стоите прави и да ядете внимателно. В резултат на това, консумирате доста малко количество храна, но се засищате по-бързо.
  • Оценка: Този трик работи чудесно. Но след неговото прилагане, е време за преобличане.

Трик 10: Консумация на 2 блокчета шоколад при първи признаци на глад

  • Какво да правите: В малки количества черният шоколад предоставя енергия, намалява апетита и предотвратява натрупване на мазнините.
  • Какво се случва: Този трик може да се използва дълго време, при това доста успешно. Няколко парченца черен шоколад намаляват глада. Освен това се чувствате се сити поне за час. За съжаление, черният шоколад невинаги е лесно достъпен.
  • Оценка: Този трик работи.

Трик 11: Акупунктура

  • Какво да правите: Според акупунктурата, една от основните точки за намаляване на апетита се намира между горната устна и носа. Поставете показалеца на съответното място и масажирайте леко в продължение на няколко минути.
  • Какво се случва: Акупунктурата е изпитана древна техника, но съществува минимална вероятност тя да помогне в този случай.
  • Оценка: Трикът не действа.

Трик 12: Разделяне на храна

  • Какво да правите: Диетолозите препоръчват да разделите порцията на половина. Приемете едната сега, а другата по-късно. Също така трябва да намалите броя на калориите, започвайки от закуската до вечерята. Например, за закуска може да ядете повече нездравословни храни. Тази "допълнителна" енергия, получена сутрин, може да бъде използвана през цялото време на вашето събуждане.
  • Какво се случва: Този трик работи много добре. Вие сте достатъчно сити - нито гладни, нито преяли. Чувствате де добре през целия ден.
  • Оценка: Трикът работи.

Трик 13: Дъвчене на храната поне 40 пъти

  • Какво да правите: Колкото по-дълго дъвчем, толкова повече време предоставяме на нашия мозък да осъзнае, че сме сити. Диетолозите казват, че 40 е оптималният брой дъвчащи движения.
  • Какво се случва: Това е стар метод, който работи отчасти. Той помага за намаляване на апетита и погълнатото количество храна.
  • Оценка: Този трик работи до известна степен.

Трик 14: Използване на малка чиния

  • Какво да правите: Този метод се счита да доста ефективен. Идеята е да напълните една чиния, имайки предвид нейния размер. Така с по-малък съд ще консумирате по-малко количество храна.
  • Какво се случва: Еднакво количество храна изглежда различно в различна по размер чиния.
  • Оценка: Трикът работи.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.weigtlosstips.com
По статията работи: Маргарита Добрева

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛюбопитноЗдравни съветиСпортЛайфстайлСнимкиДиетиАлтернативна медицинаХранене при...НовиниПсихологияРецептиТестовеЛеченияБотаникаИсторияКалкулаториПроизводители