Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Опитайте тези магически храни, за да изгорите мазнините бързо

Опитайте тези магически храни, за да изгорите мазнините бързо

Опитайте тези магически храни, за да изгорите мазнините бързо - изображение

Всеки път, когато видите супермодел, вероятно се чудите как той е постигнал такъв плосък корем и красиви крака. Отговорът се крие в опасната диета, бедна на ценни хранителни вещества. От една страна, прекомерната коремна мазнина увеличава риска от сърдечни заболявания. Ето защо е необходимо бързо да се отървете от нея. От друга страна, трябва да престанете да се мъчите с тази диета с целина, защото тя е вредна за вашето здраве. Ние искаме да бъдете не само красиви, но и здрави. Поради тази причина ви предлагаме да включите следните храни във вашето ежедневно меню и да се отървете от коремните мазнини възможно най-бързо.

1. Зехтин.

Зехтинът е здравословна хранителна мазнина, която помага за елиминиране на "лошите" (наситени) мазнини, като заедно с това понижава нивата на кортизол (хормон на стреса), оказващи влияние върху наддаването на тегло. При нагряване растителното масло губи голяма част от своите основни хранителни вещества, затова е най-добре да консумирате по 1 супена лъжица от него на празен стомах. Или, ако не харесвате това, го добавете към супите и салатите.

2. Ябълки.

Ябълките са богати на витамини и минерали. Те са идеална храна за изгаряне на коремните мазнини. За постигане на оптимални резултати трябва да консумирате поне 3 ябълки дневно. Може да удвоите техния магически ефект като ги приемате на гладно в комбинация с овесени ядки.

3. Лефер.

Омега-3 мастните киселини елиминират излишните мазнини и предотвратяват натрупването на нови в организма. Някои заместители на лефера са сьомга, скумрия, херинга, риба тон, сардини, аншоа, морска пъстърва, кефал, змиорка, морски вълк, риба меч, морска камбана, калкан и червен мексикански луциан.

4. Банани.

Бананите са чудесен източник на калий, калций, магнезий и витамини. Тяхната ежедневна консумация помага за намаляване на теглото. Може да приемате по един банан между храненията, когато се чувствате гладни. Друг вариант е да добавяте този плод към различни десертни рецепти, които да опитате.

5. Цитрусови плодове.

Добре известен факт е, че цитрусовите плодове са богати на витамин C, който понижава нивата на инсулин и кара тялото да усвоява мазнините по-бързо. Добавете портокали, лимони и грейпфрути във вашето ежедневно меню.

6. Морски дарове.

Ако имате достатъчно късмет да живеете близо до морето, трябва да се възползвате от това. Свежите висококачествени морски дарове съдържат мононенаситени мазнини, които ви помагат да избегнете натрупването на допълнително мазнини. Освен това, тази храна е чудесен източник на Омега-3 мастни киселини.

7. Пъпеши и дини.

И двете са богати на вода и калий, които могат дави помогнат да избегнете подуването.

8. Орехи и бадеми.

Орехите и бадемите имат висока концентрация на Омега-3 мастни киселини и протеини. Освен това, бадемите помагат за контролиране на кръвната захар и активирането на метаболизма. Добавете тези ядки към салатите или ги консумирайте в чист вид, когато усетите чувство на глад през деня.

9. Авокадо.

Много хора обичат този екзотичен плод не само защото е вкусен, но и много полезен. Той съдържа олеинова киселина, която помага за намаляване чувството на глад. В допълнение, авокадото съдържа фибри и мононенаситени мазнини, които предотвратяват наддаването на тегло. Ако е възможно, консумирайте го всеки ден. За щастие, неговия вкус се съчетава добре с всяко едно ястие.

10. Киноа.

Киноата е нискокалорична храна с високо съдържание на фибри, които помагат за контролиране на апетита, като заедно с това ускоряват изгарянето на мазнините. Тя съдържа протеини, антиоксиданти и други хранителни вещества като цинк, желязо, селен и витамин Е. Киноата е чудесен заместител на ориза и се съчетава отлично с месо и зеленчуци.

11. Домати.

Добавете домати във вашето ежедневно меню: те намаляват количеството на липиди в кръвта (мазнини и холестерол). Може да направите сок от тези плодове или да ги добавите към салатите. Доматите засищат, затова се опитайте да ги консумирате всеки път, когато се почувствате гладни.

12. Горски плодове.

Ягодите, малините, къпините и боровинките могат да ви помогнат да отслабнете. Освен че са вкусни, те предоставят усещане за ситост. Горските плодове съдържат антоцианини: флавоноиди, способни да намалят мазнините и захарта.

13. Зелено кафе.

Зеленото кафе на зърна съдържа хлорогенна киселина, която намалява абсорбцията на захар в стомашно-чревния тракт, като по този начин изгаря натрупаните мазнини. Освен това, киселината стимулира метаболитната активност на черния дроб. По този начин способства за изгарянето на по-голямо количество мазнини. Консумирайте по чаша зелено кафе сутрин и скоро може да забележите положителните резултати.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.thinhappy40.com
По статията работи: Маргарита Добрева

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛюбопитноДиетиСпортЛайфстайлСнимкиАлтернативна медицинаИсторияХранене при...РецептиТестовеНовиниПсихологияБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители