Начало Съвети Здраво тяло За жената Подобрете нивата на естроген със 7 вида храни /1 част/

Подобрете нивата на естроген със 7 вида храни /1 част/

Подобрете нивата на естроген със 7 вида храни /1 част/ - изображение

Вашият лекар ви е споменал, че нивата на естроген в организма ви са ниски? Не се притеснявайте. В допълнение към препоръките на личния лекар, вие може да консумирате храни, които подобряват нивата на естроген. За да направим нещата още по-лесни, сме ви подготвили списък с възможно най-добрите варианти. Да видим кои са те.

  • Сушени плодове

Сушените плодове, особено кайсиите, фурмите и сушените сливи, могат да помогнат за подобряване нивата на естроген. Вие може да носите този здравословен аперитив навсякъде с вас и да го консумирате, когато желаете. Сушените плодове са богати на фибри, които съдържат фитоестрогени. Те имитират ефектите на естроген в организма, карайки ви да се чувствате добре на момента. С консумацията на сушени плодове трябва да знаете, че обработването на този вид продукти отстранява почти цялото съдържание на вода в тях. Това, от своя страна, повишава нивото на захар и калории. Ето защо сушените плодове трябва да се ядат на малки порции. По 5-10 парченца дневно би било идеално в зависимост от големината им.

  • Ленено семе

Тези малки семена лесно могат да бъдат включени в ежедневната диета. Те са особено подходящи за хора, които имат проблем с нивата на естроген. За да се възползвате максимално от полезните свойства на лененото семе, вие може да добавите по 1 чаена лъжица от него към киселото мляко на закуска или освежаващата салатата за вечеря. Ако използвате ленено семе за овкусяване на супи и напитки, те ще изчезнат за минути, а вашето тяло ще усвои натуралния продукт много по-добре. Само не забравяйте да пиете повече вода, тъй като лененото семе е богато на фибри.

  • Сусамово семе

Сусамовите семена са богати на фитоестрогени, фибри и минерали. Една чаена лъжица от този натурален продукт предоставя близо 10% желязо, магнезий и калций и около 4% фибри, необходими за препоръчителния дневен прием. За да се сдобиете с всички ползи от консумацията на сусам, е нужно да се сдобиете с такъв, който да бъде пресен и необработен. По желание може да го добавите към любимите салати и супи. Ако искате да хапнете нещо хрупкаво, заменете традиционната панировка с такава от сусамово семе.

  • Нахут

Нахутът е богат на фитоестрогени, които могат да бъдат включени по различни начини в диетата. Един от най-често срещаните варианти е хумусът, който се използва като сос, придружен от пресни зеленчуци. Нахутът не е вкусен, но вие може да добавите малко подправки и резултатът ще бъде невероятен. Този натурален продукт е богат на фибри и протеини, които го превръщат в идеална храна за хората, желаещи да поддържат красива фигура. Най-добрият начин за консумация на нахут е като го добавите към любимите супи и здравословни салати. А защо не да го използвате под формата на хумус?

                                                                                                                       Към втора част >>>

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлЗдравни съветиИзследванияЛюбопитноСпортФизиологияНовиниЛеченияХранене при...БотаникаСнимкиИсторияАлт. медицинаПсихологияОрганизацииАнкетиРецептиСоциални грижиДиетиНормативни актовеСтатистически проучванияИнтервютаЗаведенияПроизводители