Начало Съвети Здраво тяло Превенция и лечение на болести Включете туршия в менюто си, за да подобрите храносмилането

Включете туршия в менюто си, за да подобрите храносмилането

Включете туршия в менюто си, за да подобрите храносмилането  - изображение
Доказано е, че сурово ферментиралите продукти като кисели краставички, моркови, зелени домати, зеле, цвекло и други видове туршия подобряват храносмилането и се грижат за здравето на червата. Причината е, че са богати на ензими - протеинови комплекси, катализиращи химическите реакции в организма, които играят важна роля за разграждането на храната в стомашно-чревната система. 
 
В допълнение тези храни подобряват усвояването на полезните вещества от храната, която консумираме. Това е добра новина за хората, които следват здравословна диета. Още едно от многото предимства на ферментиралите храни е, че са по-трайни. Ето защо процеса на ферментация е един от основните методи за направата на зимнина. Тук може да видите как да си приготвите вкусна туршия от зеле и моркови с лук или пък зеленчуково асорти за зимата.
 
Източник: therealfoodrds.com
По статията работи: Росица Раднева

Още по темата:

5.0, 2 гласа

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛюбопитноРецептиАлтернативна медицинаЛайфстайлИсторияЗаболявания (МКБ)СимптомиФизиологияБотаникаСпортМедицински изследванияСнимкиЛечения