Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Прекъснете вредния навик да ядете след вечеря чрез тези 10 начина

Прекъснете вредния навик да ядете след вечеря чрез тези 10 начина

Прекъснете вредния навик да ядете след вечеря чрез тези 10 начина - изображение

Наясно сме, че яденето преди лягане е лош навик, който води до натрупване на излишни килограми и неспокоен сън. Търсите начин да се справите с него? Тогава вижте тези 10 прости трика, които могат да ви накарат да забравите за ровенето в хладилника след вечеря.

1. Консумирайте яйца за закуска.

Едно добро средство в борбата срещу среднощния глад е обилната закуска, особено тази, включваща яйца. Те помагат за изгаряне на излишните мазнини и са два пъти по-питателни от хляба и зърнените храни. Освен това намаляват чувството на глад и приема на калории през следващите 24 часа.

2. Не купувайте изкушаващи закуски.

Ако не искате да тествате волята си, най-добре изобщо да не купувате любимите закуски. В противен случай няма да може да се овладеете, когато настъпи нощта. Ако вече сте близо до хладилника, примамени от външния вида на продуктите в него, може да ги опаковате в непрозрачна торбичка (която да увиете с тиксо и да поставите в най-отдалечение ъгъл на хладилника - само в краен случай).

3. Избягвайте празните калории.

Храните, богати на прости въглехидрати, като пържени изделия, сладкиши, подсладени напитки, сосове и алкохол, със сигурност могат да ви привлекат към хладилника за още една порция.

4. Намалете приема на сол.

Солта и другите подправки засилват чувството на глад. За да акцентирате върху естествения вкус на храната, може да я подправите с лук, чесън и билки, вместо сол.

5. Добавете броколи.

Броколите, добавени към вечерната салата, могат да ви накарат да се чувствате сити за по-дълго време.

6. Спортувайте.

Доказано е, че високо интензивните упражнения не само изгарят калориите, но и потискат апетита. В допълнение, те помагат за облекчаване на стреса, който има склонност да ни тласка към хладилника.

7. Охладете се.

Пристъпите на среднощен глад могат да бъдат "замразени" чрез намаляване на стайната температура. Освен това, при 17-18°C, тялото изгаря 7% повече калории, отколкото в топло и влажно време.

8. Консумирайте минерална вода.

Често бъркаме жаждата с глад. Така че, вместо кисело мляко, може да изпиете чаша вода и да забележите как апетитът изчезва постепенно. Препоръчително е да съхранявайте питейната течност близо до леглото, за да избегнете среднощно посещение в кухнята.

9. Измийте зъбите си.

Когато мием зъбите си вечер, мозъкът получава сигнал, който казва: "Няма повече храна за днес!". Освен това вкусът на мента и ментол правят перспективата за лека закуска по-малко привлекателна.

10. Легнете си преди 23:00 часа.

Или се насладете на кратка дрямка през свободното си време и оставете мислите за сладкиши да отлетят от вашето съзнание. Още повече, че всеки допълнителен час на сън намалява приема на калории през целия ден с близо 6%.

Не се обезсърчавайте, ако не забележите значителна промяна още от първия ден. Опитайте да приложите тези 10 съвета на практика до постигане на положителни резултати.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.obovsyom.ru
По статията работи: Маргарита Добрева

Още по темата:

5.0, 1 глас

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЛайфстайлСнимкиЗдравни съветиЛюбопитноДиети