Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно 10 причини, поради които не може да спрете да ядете

10 причини, поради които не може да спрете да ядете

10 причини, поради които не може да спрете да ядете - изображение

Какво ще се случи, ако постоянно искате да дъвчете нещо? Първо, трябва да разберете защо сте гладни и дали наистина е така. Ето как може да установите това и да предприемете мерки за справяне с проблема.

1. Жажда.

Ако сте яли наскоро, но отново сте гладни, си спомнете кога за последно сте пили вода. Консумирайте една чаша и изчакайте известно време. Чувството на глад може да отшуми и дори да осъзнаете, че то изобщо не е съществувало.

  • Правилото: Опитайте се да накарате тялото ви да привикне към консумацията на големи количества вода сутрин и половин час преди всяко хранене.

2. Празни калории.

"Вземете си нещо вкусно." От тук идват празните калории. Захарните изделия, дори в малки количества, само възбуждат апетита, но не насищат тялото с полезни хранителни вещества.

  • Правилото: Намалете количеството на бързите въглехидрати и се опитайте да консумирате здравословни храни.

3. Липса на сън.

Здравословният сън в продължение на 7-8 часа намалява чувството на глад. През нощта тялото произвежда мелатонин, който е отговорен не само за правилното функциониране на органите, но и за външния вид.

  • Правилото: Легнете си преди полунощ, за да изглеждате свежи и красиви на сутринта.

4. Поведение при стрес.

Ние се разделяме на две категории по отношение на стреса: тези, които дори не успяват да погледнат храна и тези, които знаят, че вкусната торта може да им помогне във всяка трудна ситуация. Ако принадлежите към втората група, тогава тази точка се отнася за вас.

  • Правилото: Основното правило е да не забравяме, че стресът не е извинение за завладяването на магазините за бонбони. Обадете се на близки хора, говорете за приятни неща, разходете се в парка, отидете на тренировка, прочетете вълнуваща книга или гледайте интересно телевизионно предаване. Направете нещо полезно, вместо да плачете над кофичката със сладолед. Така или иначе се опитваме да направим това.

5. Неподходящи закуски.

Алкохолът стимулира апетита. Ето защо трябва да се погрижите за вашето меню, преди да организирате парти с приятели.

  • Правилото: Изберете леки и здравословни закуски. Всяка напитка има своите тънкости. Брускетите със зеленчуци на скара, например, могат да бъдат идеални за изтъкване вкуса на червеното вино. Повече идеи може да намерите в интернет.

6. Липса на протеини.

Не забравяйте да включите протеини във вашата диета, защото те зареждат с жизненост, енергия и чувство на ситост.

  • Правилото: Плодовете и зеленчуците са полезни, но протеините стоят в основата на всяко хранене. Те могат да бъдат открити в киселото мляко, пилешкото месо, яйцата и много други продукти.

7. Липса на правилните мазнини.

Има различни видове мазнини. Препоръчително е да намалите консумацията на мазни, пушени или брашнени храни и да зачестите приема на продукти, богати на полезни мазнини. Те трябва да присъстват във вашия списък за пазаруване всяка седмица. Такива храни са: зехтин, червена риба, ядки, авокадо и семена. Не жертвайте основните градивни елементи при преследване на идеалното тяло. Те могат да ви помогнат.

  • Правилото: Изключете трансмазнините от вашето меню.

8. Лош режим.

Обикновено, човек се храни по 5 пъти дневно: закуска, обяд, вечеря и две междинни. Не трябва да ги пропускате.

  • Правилото: Приемайте малки порции на сравнително равни интервали от време.

9. Инстаграм.

Тенденцията за качване на красиви ястия в Инстанграм ни кара да мислим за храна постоянно. Ние се ровим в приложението или просто търсим какво да сготвим и изведнъж... огладняваме.

  • Правилото: Сведете до минимум разглеждането на снимки с храни в интернет.

10. Хранене в движение.

От деца ни учат, че не трябва да бързаме, докато се храним на масата. Оказва се, че това не е просто прищявка на нашите родители, а много важен принцип на консумация. Когато преглъщаме храната бързо, нашето тяло няма време да "осмисли" какво се случва и започва да иска нови количества от нея.

  • Правилото: Основното правило е да се отпуснете и да гледате на храната като на приятен ритуал. Друг начин да излъжете тялото си е да дъвчете малки хапки от ястието колкото се може по-дълго време.

Успех при промяната на навиците ви! Всичко е възможно, стъпка по стъпка.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.digi-karma.com
По статията работи: Маргарита Добрева

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСнимкиЗдравни съветиСпортЛюбопитноЛайфстайлДиетиХранене при...Алтернативна медицинаИсторияРецептиТестовеНовиниПсихологияБотаникаЛеченияПроизводителиКалкулатори