Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно 10 съвета за поддържане на красива фигура, споделени от професионални балерини

10 съвета за поддържане на красива фигура, споделени от професионални балерини

10 съвета за поддържане на красива фигура, споделени от професионални балерини - изображение

Светът на класическия балет разполага с много стандарти и строги правила. В него дори се използва специална формула за изчисление на теглото на балерините. То не трябва да надвишава 50 килограма. Както може да разберете, поддържането на форма е от съществено значение за всяка балерина. Подобни изисквания изглеждат прекалено строги за реалния живот. Въпреки това, хранителните навици на балерините могат да се окажат задоволителни за хората, които са извън техния свят. Вижте следните 10 основни съвета, споделени от изящните същества на това красиво изкуство.

1. Разредете напитката

Опитайте се да разредите вашата любима напитка (като прясно мляко) с малко вода. Просто добавете едно кубче лед към чашата. С помощта на този лесен трик може да превърнете напитката в нискомаслена и да предотвратите подуването.

2. Не добавяйте любимите ястия в черния списък

Просто заменете част от нездравословната храна със здравословна. Например, ако искате да хапнете хамбургер, е по-добре да го гарнирате със салата, отколкото с пържени картофки.

3. Изберете японски и китайски специалитети

Те не съдържат допълнителни мазнини и консерванти, тъй като се приготвят с пресни съставки: зеленчуци, гъби, морски дарове, водорасли и месо. Консумацията на японски и китайски специалитети става с помощта на дървени пръчици. Това осигурява засищане на организма за кратък период от време.

4. Консумирайте вода правилно

 

Всички знаем колко важна е консумацията на вода, но как да я приемаме правилно? Балерините избягват тази напитка по време на хранене или след това, тъй като може да разреди стомашните сокове и да възпрепятства нормалното храносмилане.

5. Използвайте малки порции

Този трик е много лесен: консумирайте половината количество храна, без да променяте вашите хранителни навици. За да свикнете с това, се снабдете с подходящи кухненски прибори. Например може да замените чинията с голяма чаша, която да побере достатъчно храна.

6. Не се страхувайте от въглехидратите

Отказът от въглехидрати е често срещан проблем във всяка диета. Тези вещества са основен източник на енергия. Ето защо тяхната липса може да причини не само слабост и умора, но и сериозни проблеми с тялото, особено при жените.

7. Не смесвайте различни протеини

 

Не трябва да смесвате протеини от различни групи в едно хранене, ако искате вашата храносмилателна система да работи правилно. Например рибата, месото, яйцата и млечните продукти в комбинация оказват неблагоприятно влияние върху организма. Необходимият интервал от време между приема на тези продукти трябва да бъде не по-малко от 18 часа.

8. Забравете за майонезата

Майонезата трябва да бъде напълно изключена от ежедневното меню. Този висококалоричен продукт се усвоява много бавно. Добавете зехтин към вашата салата или се опитайте да си направите домашна майонеза. Ако не може да живеете без нея, я смесете с кисело мляко в съотношение 1:1.

9. Преминете на пост веднъж на две седмици

 

Когато балерините трябва да свалят килограми за кратък период от време, те минават на "пост". Но тези дни не трябва да се случват повече от веднъж на 2 седмици. Ето и един пример за подобен постен ден, основан на консумацията на доматен сок:

  • Закуска: 1 чаена чаша доматен сок
  • Обяд: 2 чаени чаши доматен сок и 1-2 филийки ръжен хляб
  • Вечеря: 1 чаена чаша доматен сок

10. Мислете позитивно

Трябва да мислите позитивно, за да може да си поставите реалистични цели и да ги постигнете. Това се отнася и за поддържането на форма. Когато започнете да мислите позитивно и откриете вашата основна цел, може да ви бъде по-лесно да се грижите за тялото си и да продължите да правите това, което сте започнали.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.pinterest.com
По статията работи: Маргарита Добрева

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиЛюбопитноДиетиСпортЛайфстайлПсихологияСнимкиАлт. медицинаХранене при...ИсторияРецептиТестовеНовиниБотаникаЛеченияКалкулаториПроизводители