Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Използвайте 7 естествени продукта за изгаряне на мазнини

Използвайте 7 естествени продукта за изгаряне на мазнини

Използвайте 7 естествени продукта за изгаряне на мазнини - изображение

Все повече хора се обръщат за помощ към хапчета и фетбърнъри, обещаващи бързи резултати. За съжаление рядко има толкова лесни и перфектни решения и се оказва, че тези продукти не само не постигат желаната цел, но и натоварват организма с изкуствени съставки и силни стимуланти.

Терминът „фет бърнър” (fat burner) се използва за добавки, които помагат на тялото да изгори складираните мазнини и съдействат за редуциране на теглото. Тяхната функция е да влияят на метаболизма на мазнините, да увеличават изгарянето по време на тренировка и да възпрепятстват натрупването на нови запаси мазнини. Някои от страничните ефекти на добавките включват сърцебиене, замайване, главоболие, тревожност и проблеми със съня.

Вижте кои са естествените "фет бърн" продукти, които могат да заместят рисковите добавки и да подпомогнат метаболизма и изгарянето на мазнини.

1. Грейпфрут
Плодът съдържа активни съставки, които помагат за засилване на метаболизма и регулиране на нивата на инсулина. Ензимите в него съдействат за разграждането на захарите, а цитрусовият аромат спомагат за намаляване на апетита. Освен това етеричното масло от грейпфрут е лимфен стимулант, добавя се към антицелулитни кремове и може да се използва за масаж.

Грейпфрут

2. Подправки

  • Джинджифил – термогенна храна, която повишава изгарянето на енергия и подпомага храносмилателните процеси.
  • Куркума – куркуминът намалява образуването на мастна тъкан и има положителен ефект върху метаболизма.

Канела

  • Канела – също има термогенни свойства и помага за изгарянето на вътрешните мазнини и потискането на апетита за сладко.
  • Кимион – подправката има благоприятно действие при отслабване и подобряване на нивата на холестерола.

4. Зелен чай
Кофеинът в естествени продукти като чай действа по различен начин и обикновено не води до неприятно превъзбудено чувство. Той постепенно вдига нивата на енергия и може да подобри издръжливостта и фокуса при физическо натоварване. Чаят съдържа антиоксиданти катехини, които засилват метаболизма и помагат за контрол на теглото.
Зелен чай4. Пробиотици
Това са „добрите бактерии” в стомаха, които са необходими за процесите на храносмилане и са важни за балансирана чревна флора, регулацията на апетита и енергията и преработването на хранителни вещества. Нарушенията в храносмилането водят до подуване, газове и нередовен стомах, а пробиотиците осигуряват оптимална функция и тонус на стомаха и червата. Те могат да се приемат както под формата на добавки, така и от някои видове ферментирали храни като киселото мляко.

Редактор: Гергана Стоева
Източници: draxe.com / womenshealthmag.co.uk
Снимки: coach.nine.com.au / teatronaturale.it / healthproblog.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияСнимкиЗдравни съветиЛайфстайлАлт. медицинаЛюбопитноХранене при...ЛеченияДиетиПсихологияСпортИнтервютаФизиологияНовиниТестовеСпециалистиВидеоИсторияАнкетиРецептиНормативни актовеБотаникаЗаведенияОрганизацииКалкулаториПроизводители