Начало Съвети Здраво тяло Нетрадиционно Как да се храним правилно според формата на тялото?

Как да се храним правилно според формата на тялото?

Как да се храним правилно според формата на тялото? - изображение

Всяко тяло е уникално и красиво, но питали ли сте се защо хората трупат мазнини в определени зони? Някои жени са склонни да наддават тегло около корема, други в областта на ханша и бедрата. Всички имаме своите "проблемни зони" и изгаряме мазнини, базирани върху нашия тип тяло. Представяме ви някои от най-добрите храни, които могат да ви помогнат да отслабнете и да бъдете здрави.

Тази форма на тялото се характеризира с тесни бедра и неопределена талия. Макар да е по-малко вероятно да наддавате тегло, трябва да включите храни с полезни мазнини (авокадо, бадеми, сьомга и т.н.) и растителни протеини в диетата си. Не забравяйте, че колко и слаби да сте, е важно да се придържате към здравословно хранене. Затова е важно да избягвате сладкишите и храните от заведенията за бързо хранене.

Ако това е вашият тип тяло, тогава вероятно сте склонни да наддавате тегло в областта на корема. Ето защо е най-добре да ядете често и по малко. Препоръчително е да се храните по 6 пъти на ден, но да намалите големината на порциите. Консумирайте храни, богати на фибри, плодове, зеленчуци и витамин C и млечни продукти с ниско съдържание на мазнини. Ако ядете кисело мляко, се уверете, че то е такова, което помага за подобряване на храносмилането. Трябва да избягвате храни, които генерират газове и подуване, като например такива от заведения за бързо хранене, хляб и някои зеленчуци.

Крушовидната форма на тялото се характеризира с по-широки бедра, отколкото бюст. Хора с подобна фигура са склонни да наддават килограми в областта на ханша и бедрата. Освен това те могат да изпитат задържане на течности. Зачестете консумацията на месо, риба, яйца, млечни продукти и храни с високо съдържание на протеини. Плодовете, като ананас и диня, са идеални за вас, тъй като пречистват тялото от токсините, отговорни за забавяне на метаболизма. Комбинирайте ги с билкови напитки, като например зелен чай. Избягвайте храни, богати на натрий. С други думи, намалете приема на сол и рафинирани храни като хляб, макарони, юфка и ориз. Може ги замените с пълнозърнести храни.

Въпреки че това е най-желаната форма на тялото, жените с фигура на пясъчен часовник са склонни да наддават тегло равномерно и да им липсва мускулен тонус. Съществува риск от увеличаване нивата на кръвна захар, затова е препоръчително да избирате храни с висок гликемичен индекс и да правите по 5-6 малки хранения на ден. Консумирайте повече плодове и зеленчуци, както и здравословни мазнини. Избягвайте рафинирани храни (бял боб, юфка и ориз) и не забравяйте, че може да ги замените с пълнозърнести.

Източник: www.brightside.me
Снимка: www.keyword-suggestions.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияПсихологияЗдравни съветиЛайфстайлХранене при...СнимкиИнтервютаЛюбопитноСпортНовиниЛеченияТестовеДиети