Начало Съвети Здраво тяло Превенция и лечение на болести Намалете холестерола с тиква и чесън

Намалете холестерола с тиква и чесън

Намалете холестерола с тиква и чесън - изображение

Плодовете и зеленчуците играят съществена роля в борбата срещу високите нива на холестерол в кръвта. Тиквата, например, е идеална за добавяне към ежедневната диета, тъй като притежава пречистващи свойства. Друга храна, която помага за понижаване на холестерола, е чесънът. Алицинът, съдържащ се в него, представлява отличен вазодилатор и средство за намаляване на кръвното налягане. Освен това е антиоксидант. Това означава, че е полезен за здравето на сърдечносъдовата система.

Необходими продукти:

  • 1 тиква
  • 3 скилидки чесън
  • 3 чаени чаши вода

Начин на приготвяне:
Обелете и настържете тиквата. Поставете в тенджера и добавете вода. Оставете да къкри на слаб огън, докато омекне и се превърне в пюре. Премахнете от котлона и охладете на стайна температура. Обелете и нарежете чесъна на ситно. Добавете към тиквеното пюре и разбъркайте. Консумирайте по една малка купичка два пъти дневно до забелязване на положителни резултати.

Редактор: Маргарита Добрева
Източник: mejorconsalud.com
Снимка: bassesfarms.com

Още по темата:

5.0, 1 глас

ПРОДУКТИ СВЪРЗАНИ СЪС СТАТИЯТА

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

СТАТИЯТА Е СВЪРЗАНA КЪМ

КатегорияЗдравни съветиСъставкиХранене при...Здравни проблемиЛюбопитноАлт. медицинаИсторияНовиниФизиологияСпортИзследванияТестовеБотаникаЛечения